Δευτέρα, 23 Απριλίου 2007

Έχω θέμα

Ο φίλος μου ο Μάνος έχει αποφασίσει να μην κάνει δημοσιογραφία μέσα από το blog του. Έχει καταφέρει λοιπόν χωρίς αυτόν τον επαγγελματικό βραχνά να έχει ένα πολύ ενδιαφέρον blog. Για πολλούς και διαφόρους λόγους. Κατ' αρχάς είναι πολύ ενδιαφέρον άνθρωπος και οι ιστορίες του, πασπαλισμένες από τον απίθανο λόγο του, είναι αστείρευτες. Δεύτερον έχει βρει έναν καταπληκτικό τρόπο να φωτογραφίζει ανθρώπους. Μάλιστα εξειδικεύεται στις γυναίκες τη στιγμή που ο καπιταλισμός τις πετυχαίνει στην πιο ευάλωτη στιγμή τους. Την ώρα που κοιτούν βιτρίνες.
Αυτά όλα σημαίνουν ότι έχει δώσει στο ιστολόγιό του μία ταυτότητα, γλιτώνοντας από τη συνεχή ενασχόληση με τα δημοσιογραφικά. Όχι ότι τα καταφέρνει απόλυτα, αλλά λέμε τώρα.

Με αυτά στο μυαλό μου σκέφτομαι ότι και εγώ θα πρέπει να δώσω μία ταυτότητα στο blog μου. Ίσως κάποια στιγμή αρχίσω να γράφω τα έξοδα και τις μετατροπές της μηχανής μου, τα οποία (πιστέψτε με) είναι πολλά, είναι όμως τα μοναδικά χρήματα που δίνω με τόση χαρά, σε βαθμό που αμέσως μόλις φύγω από το συνεργειο σκέφτομαι τί λεφτά θα ξαναδώσω και πότε.






Πρώτο θέμα λοιπόν η μηχανή. Προσέξτε! "Η ΜΗΧΑΝΗ" όχι το μηχανάκι όπως έχουμε συνηθίσει να λέμε όλα τα δίκυκλα σε αυτή τη χώρα.






Δεύτερο θέμα το Baseball!
Μάλιστα καλά διαβάσατε. Το BASEBALL!!!!

Διότι μπορεί να μην το ξέρετε αλλά υπάρχει Baseball στην Ελλάδα και ένας από τους 50 τρελούς έλληνες που παίζουν αυτό το άθλημα είμαι εγώ.






Τρίτο θέμα η Δημοσιογραφία.
Φοβούμαι ότι δεν θα καταφέρω να μην γράφω κάποια πράγματα. Και λέω κάποια πράγματα διότι δεν είμαι τρελαμένος με τη δημοσιογραφία. Τουλάχιστον δεν είμαι τρελαμένος όπως κάποιοι συνάδελφοι, που ξυπνάνε κοιμούνται και ζουν για το επάγγελμα. Εγώ ζω από το επάγγελμα, όταν όμως κλείνω την ημέρα, κλείνω και το επάγγελμα. Ίσως γι' αυτό και να μην είμαι τόσο καλός σε αυτό. "Για να είσαι καλός -έλεγε κάποτε στην μαθήτρια μάνα μου ο μεγάλος θεατράνθρωπος της χώρας μας Πέλος Κατσέλης- πρέπει να έχει ΚΑΒΛΑ". Και η μάνα μου δεν είχε πολύ κάβλα με το θέατρο. Ούτε κι εγώ με τη δημοσιογραφία. Καβλώνω μερικές φορές αλλά όχι πάντα. Κάποιες στιγμές θέλω την ησυχία μου και δεν μπορώ να διογκώνω τα πράγματα μόνο και μόνο για να έχω θέμα. Όταν δεν έχει θέμα σιωπώ. Όταν καβλώνω λοιπόν με κάτι που μαθαίνω και δεν μπορώ να τα βγάλω στο κανάλι, αντί να το λέω στη μαμά μου και να γελάμε θα το γράφω εδώ.

Βάλτε σε όλα αυτά και κάποια θέματα που με βασανίζουν γενικότερα, όλο και κάτι θα εμφανίζεται εδώ. Αυτά για τώρα. Σε επόμενα post ένα κείμενο για κάθε θέμα.

1 σχόλιο:

ONOMATODOSIA είπε...

καλησπερα.ειμαι ερωτευμενος με τις χαρλευ ,softail,σκοπευω να αγορασω μια θα χαιρομαι οταν θα γραφεις για την ΜΗΧΑΝΗ.
μπορεις να μου πεις ποσο ακριβη ειναι στην ασφαλεια και τελη κυκλοφοριας;τα 1584ccm.
τις τιμες της τις ξερουμε!
ειμαι γερμανια.στην ελλαδα δυστυχως ειναι σε καθε μοντελο στα πεντε με εξι χιλιαδες€ παραπανω.
γιατι αυτη η αδικια;
καλο βραδυ.