Τετάρτη, 18 Απριλίου 2007

Τί θέλω εγώ στα Blogs;

Διαβάζω εδώ και λίγο καιρό τα διάφορα blogs στα οποία πέφτει το μάτι μου και εντυπωσιάζομαι. Πόσο μυάλο, πόσες ιδέες, πόσες καταπληκτικές απόψεις! Πού ήταν όλοι αυτοί πριν τους δωθεί η δυνατότητα να γράψουν στο internet; Εγώ τουλάχιστον επαγγελματικά είχα την δυνατότητα να "κάψω" προ καιρού τα 15 λεπτά δημοσιότητας που μου χάρισε ο Άντι, από την άλλη όμως τα έκαψα επαγγελματικά. Ίσως λοιπόν τώρα το bloging μου φαίνεται κάτι σχεδόν αυτονόητο. Κάτι σαν μία λογική εξέλιξη των πραγμάτων. Την ίδια στιγμή πάλι μπαίνω στο Αθηνόραμα και διαβάζω όλα εκείνα που γράφονται για τα θεατρικά και τις ταινίες και κάθε μέρα ανακαλύπτω. Ανακαλύπτω ανθρώπους, που δεν έχουν το όνομα κάποιου μεγάλου γνωστού κριτικού κινηματογράφου, ή θεατρολόγου, έχουν όμως άποψη. Και έχουν και την ελευθερίνα να την εκφέρουν. Απίθανο!
Και τελικά τι; Τι θα είναι αυτό το blog; Για ποιόν το γράφω; Για μένα για να με θυμάμαι; Για να το διαβάζουν οι άλλοι και να χαίρομαι ότι έχω μεγάλο κοινό; Για να λέω εξυπνάδες και να συγκρίνομαι με άλλους εξυπνότερους από εμένα;
Ποιόν κοροϊδεύω; Όταν εγώ ανακάλυψα τα blog, κάποιοι προσπαθούσαν να αντιμετωπίσουν τις επιθέσεις που γίνονται στην blogοσφαιρα (μπράβο μάγκα μου... έμαθες και μία νέα λέξη και την λές). Όταν εγώ ανακάλυψα τα blog ήταν τόσο πολλά που δεν ήξερα (και δεν ξέρω) από που να αρχίσω και που να σταματήσω. Ποιός γράφει καλά ποιός γράφει ανούσια.
Και τελικά αποφάσισα. Θα γράφω για μένα. Και θα διαβάζω για μένα. Ίσως τελικά έτσι γίνω καλύτερος. Ίσως κάποια στιγμή καταφέρω να δώσω και στο blog μου μία συγκεκριμένη ταυτότητα. Να μην ειναι απλώς οι σκέψεις μου ατάκτως ερριμμένες. Θυμάμαι ότι το πρώτο blog που διάβασα ηταν οι Παραφωνιάδες. Ο παράφωνος εκεί έγραφε μία ανοιχτή επιστολή κόλαφο για τον Νίκο Ευαγγελάτο. Τότε στο 9 κάποιοι είπαν ότι ο μόνος λόγος που άνοιξαν οι Παραφωνιάδες ήταν για να βρίσουν τον Νίκο. Κι όμως δεν ήταν αυτός ο λόγος.
Εγώ έχω λόγο; Ελπίζω σύντομα να πάψω να βάζω ερωτηματικά στα posts μου.
Μέχρι τότε όσοι με βρείτε εύχομαι να μην με βαρεθείτε.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Φίλε,

τα ερωτήματα δεν είναι άσχημα. Να δείς εγω πόσα έχω...

ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑΜΕ!

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.

The Torch είπε...

Εύχομαι να μην καταλήξω να είμαι μόνο ερωτήματα. Ευχαριστώ για την υποδοχή.