Δευτέρα, 25 Ιουνίου 2007

Σιγά τη ζέστη


Αμάν πια με αυτή τη ζέστη. Μας τα πρίξατε συνάδελφοι. Και αναμένεται να μας τα πρίξετε ακόμη: "Ο φονικός καύσωνας", "η ζέστη που λιώνει την άσφαλτο" και δεν συμμαζεύεται. Εντάξει κάνει ζέστη, αλλά αυτό το πράγμα πια παραπάει. Ούτε οι Άγγλοι δεν θα μιλούσαν τόσο για τον καιρό.

Θα μου πείτε "μα τώρα τα γράφεις αυτά που έχουμε ήδη τρεις νεκρούς από θερμοπληξία"; Έχετε δίκιο. Δυστυχώς όμως οι νεκροί από την ζέστη ήταν άνθρωποι προχωρημένης ηλικίας και κλωνισμένης υγείας. Διαβάζω στο skai.gr: "Πρόκειται για μια 85χρονη γυναίκα στο Αίγιο η οποία αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα υγείας, έναν 76χρονο άντρα στη Λάρισα που αντιμετώπιζε πολυοργανική ανεπάρκεια, ενώ μοιραίος στάθηκε ο καύσωνας και για μια υπερήλικη στην Αρεόπολη, η οποία στα 103 χρόνια της έχασε τη ζωή της εξαιτίας των υψηλών θερμοκρασιών".

Αυτό λοιπόν που δεν αντέχω είναι νέους ανθρώπους, ή ακόμα και μεσήλικες που έχουν καλή υγεία και γκρινιάζουν λες και ήρθε η συντέλεια του κόσμου.

Και για να κάταδείξω ότι δεν τα λέω αυτά από το aircondition του γραφείου μου, την Κυριακή το μεσημέρι έκανα τα εξής: Στη μία το μεσημέρι πήγα και πήρα την κοπελιά μου από την Κηφισιά με την μηχανή. Άναψε το χοντρό αγόρι. Οι μανέτες έκαιγαν σε τέτοιο βαθμό που δεν μπορούσα να τις κρατήσω. Τα μάτια μου στέγνωσαν από τον ζεστό αέρα, ενώ τα @@@@ μου έβρασαν καθώς ο κινητήρας κάτω από τα πόδια μου είχε φτάσει στους 200 Farenheit (έχω αμερικάνικο θερμόμετρο λαδιού). Δηλαδή στα ελληνικά στους 93,3 κελσίου!!!!!!!!!!!!!
Κι όμως δεν σταμάτησα εκεί. Αποφάσισα (παρά την γκρίνια της δικιάς μου) να πάω να παίξω Baseball, έναν αγώνα που του είχαμε οργανώσει πριν από δύο εβδομάδες, όταν η ΕΜΥ έλεγε ότι τα πράγματα θα είχαν καταλαγιάσει με την ζέστη.

Ήμουν στο γήπεδο στις 16:30. Η ομάδα μου όμως είχε απώλειες. Μαζευτήκαμε μόλις έξι νοματέοι αντί τους απαραίτητους εννιά για να γίνει παιχνίδι. Έτσι ξεκινήσαμε τα τηλέφωνα. "Που είσαι;" στον έναν "πού είσαι;" στον άλλο. Όλα τα νεούδια ήταν στην παραλία με τις γκόμενες (καλά έκαναν!) ένας νεαρός συμπαίκτης μου όμως πραγματικά με τσάτισε: "Άσε με ρε Κωνσταντίνε -μου λέει- είμαι στο aircondition σιγά μην έρθω". Εκεί τα πήρα. Τελικά στο γήπεδο εμφανιστήκαμε τα ΚΑΠΗ με νεότερο έναν τύπο 29 ετών και μεγαλύτερο έναν 42!!!

Από την άλλη, η αντίπαλη ομάδα, που αποτελείται από Κουβανούς και Πορτορικάνους, ήταν όλοι εκεί (μαζί με τις γκόμενες) και όταν έφτασα έκαναν και προθέρμανση.

Αν έκανε ζέστη; Και βέβαια έκανε.
Αν παίξαμε; Και βέβαια παίξαμε. Και ιδρώσαμε και σκάσαμε και το φχαριστηθήκαμε κιόλας!

Μάλιστα εγώ έπαιξα catcher!!! Και επειδή μάλλον δεν ξέρετε πως ειναι ο Catcher σας έφτιαξα ένα Meez για να δείτε ότι εκτός από την εμφάνισή μου φορούσα προστατευτικό θώρακα, περικνημίδες, μάσκα και κράνος.


Στον πρώτο γύρο που παίξαμε κατά τις πέντε τα πράγματα ήταν δύσκολα. Μόλις όμως η ώρα πήγε πέντε και μισή η ζέστη υποχώρησε και με πολλά νερά και εφίδρωση άρχισα να νοιώθω ακόμα και δροσιά.
Καλό θα ήταν λοιπόν να συμφιλιωθούμε με την ζέστη. Ζούμε σε μία ζεστή χώρα της οποίας το περιβάλλον γ@μ@με τακτικότατα. Τουλάχιστον ας μάθουμε να ζούμε και όχι να γκρινιάζουμε κι ας έχει και 43 βαθμούς. Ήτοι 109,4 Farenheit...

4 σχόλια:

industrialdaisies είπε...

Χα! Τα ξημερώματα ανέβασα κι εγώ ένα σχετικό κείμενο... Συντονισμός!

Συμφωνώ μαζί σου. Εκτός από το κομμάτι των ηλικιωμένων. Γιατί αυτοί πεθαίνουν έτσι γιατί δεν τους φτάνουν οι συντάξεις για να συντηρήσουν έξοδα κλιματισμού... Κι αυτό είναι ικανός λόγος για να σε φλιπάρει λίγο...

Κατά τα άλλα... Μαγκιά για το παιχνίδι. Έτσι, γιατί πολύ Μαρίες-Αντουαννέτες την έχουμε δει τελευταία!

Καλημέρα!

The Torch είπε...

Μαρίες Αντουαννέτες!!!! Πάρα πολύ καλό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vatraxokoritso είπε...

λες και αν ιδρωσει λιγακι ο κωλος μας κατι θα παθουμε- και φυσικα θα συνεχιζουμε να ξεσκιζουμε το περιβαλον μια και ξεχνουμε πολυ ευκολα..

The Torch είπε...

Ε βέβαια και ξεχνούμε. Τώρα που καταλάγιασε η ζέστη και έπιασε λίγο αεράκι βγήκαν οι οικοποδοποιοί με τους Δαυλούς στο χέρι (καμία συμμετοχή του υποφαινόμενου). Έίναι οι ίδιοι που μετά από μερικά χρόνια θα τους κάνουμε ρεπορτάζ επειδή τα σπίτια τους θα έχουν γεμίσει από λάσπη.