Παρασκευή, 17 Αυγούστου 2007

Επιστροφή και πάλι

Βρέθηκα στο Πήλειο. Ήταν πραγματικά υπέροχα. Με κορυφαίες θάλασσες, καθαρές παραλίες και πολύ πράσινο. Δροσιά, καλό φαγητό, ξεκούραση, ηρεμία και πολύ καλή διάθεση τόσο από την πλευρά μου, όσο και από την πλευρά της Ίριδας. Μόνο στην μπιρίμπα μου θύμωνε, διότι πολύ απλά την έσκιζα. Στο τάβλι τα πράγματα ήταν πιο ισοροπημένα.
Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στην δουλειά μου, οπότε δεν έχω την διάθεση να γράψω περισσότερα. Σκέφτομαι ότι θα είναι προτιμότερο να μοντάρω τα βιντεάκια που έχω γυρίσει και να τα ανεβάσω, από την άλλη πάλι δεν ξέρω τι χρόνο θα έχω καθώς οι εκλογές με γύρισαν απότομα στις υποχρεώσεις μου. Τελός παντως θα προσπαθήσω όσο γίνεται πιο γρήγορα να κάνω τις απαραίτητες εργασίες.
Φτάνει για τώρα διότι το καθησιό τελείωσε. Έχουμε και δουλειές.

Δεν υπάρχουν σχόλια: