Τρίτη, 11 Σεπτεμβρίου 2007

Baseball και πάσης Ευρώπης

Η Ευρώπη βλέπει Baseball για πρώτη φορά!
(μην πείτε αμέσως "χέστηκα" θα με πληγώσετε)

Αυτό το Παρασκευοσαββατοκύριακο όποιος δεν θέλει να φάει στα μούτρα πολιτικάντιδες που του λένε παπαριές, μπορεί να παρακολουθήσει τα Play Offs και τους Τελικούς του Eurobaseball 2007 που διεξάγεται αυτή τη στιγμή στην Ισπανία και οι νικητές θα πάνε στους Ολυμπιακούς του Πεκίνου.

Τα παιχνίδια θα τα μεταδόσει το Eurosport 2 (εκπέμπει στη Nova)
Το πρόγραμμα έχει ως εξής:
Παρασκευή στις 20:00
Σάββατο στις 12:00 και στις 20:00
Κυριακή των Εκλογών στις 12:00 μικρός τελικός
και στις 18:30 Μεγάλος τελικός

Η χαρά μου είναι πολύ μεγάλη. Πρώτον διότι για πρώτη φορά η Ευρωπαϊκή Τηλεόραση ενδιαφέται να δείξει το αγαπημένο μου άθλημα και δεύτερον (και σημαντικότερο) διότι την Παρασκευή και το Σάββατο ενδέχεται να συμμετάσχω στην περιγραφή τριών από τους πέντε αγώνες που θα μεταδοθούν συνολικά.

Επίσης, ήδη από αυτή τη στιγμή μπορείτε να παρακολουθήσετε και τους προκριματικούς μέσω Internet (με πολύ χαμηλότερη ανάλυση εικόνας φυσικά) από το site http://www.stadeo.tv/ το οποίο τα εκπέμπει δωρεάν. Απλά κατεβάζετε το player στο desktop σας και αμέσως βλέπετε.

Εννοείται ότι όποιος θέλει μία μικρή πρόγευση των κανονισμών θα χαρώ αφάνταστα να του την προσφέρω, καθώς δεν βαριέμαι σχεδόν ποτέ να μιλάω για το Baseball.
(Ξανθιά Ξανά Κατερίνα αυτό το παιχνίδι έχει και κανόνες δεν είναι μόνο φτύσιμο και χούφτωμα των αρχιδιών :0)))))

Επιπροσθέτως, η χαρά μου είναι ακόμα μεγαλύτερη διότι φαίνεται ότι κάτι μπορεί να γίνει με όλα εκείνα που έγραψα για τα γήπεδα στο post που ακολουθεί. Τις προηγούμενες ημέρες έστειλα κάμποσες επιστολές οι οποίες λένε πάνω κάτω τα ίδια που γράφω και στο blog και ήδη είχα κάποια μικρή ανταπόκριση.

Εύχομαι αυτό που μου έγραψε η industrialdaisies να βγει αληθινό: "Ελπίζω να μην χάσεις την διάθεσή σου, να το παλέψεις και να βγει κάτι καλό".

6 σχόλια:

vatraxokoritso είπε...

Δεν φταίω εγώ οι ταινίες μας τα έχουν περάσει αυτό.
ποτέ δεν κατάλαβα τις σόι κανόνες έχει αυτό το παιχνίδι- δεν πεθαίνω και για να μάθω να σου πω την αλήθεια, το βρίσκω απίστευτα βαρετό...
Αλλά την αλήθεια θα την παραδεχτώ, φοράνε πολύ όμορφες στολές!
Πάντως εύχομαι να τα βρείτε με την πολιτεία (αυτή την μεγάλη άγνωστη) και να έχετε τα γήπεδα σας όπως ακριβώς τα θέλετε!

The Torch είπε...

Thank you φιλενάδα για τις ευχές σου. Έχω κι εγώ μία τέτοια ωραία εμφάνιση με το όνομά μου πίσω, ένα "15" ΝΑ! μετα συγχωρήσεως και όλα τα σχετικά.

NIEMANDSROSE είπε...

άντε πάλι με το μπέιζμπολ! βρε μπας και είσ' τίποτις αμερικανους;

The Torch είπε...

Όχι αγάπη μου δεν είμι τίποτις αμερικάνους. Απλά έχω κόλλημα. Είναι μάλιστα πολύ αστείο το πώς το αγάπησα το παιχνίδι.
Ξεκίνησα να το γράφω εδώ, αλλά τελικά είναι μεγάλο και θα το ποστάρω.

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

Έχω στηθεί στη Nova και το μόνο που έχει είναι παγκόσμιο πρωτάθλημα Κρικετ Ινδιες Vs Πακιστάν... και όχι τίποτα άλλο δεν έχει και κανέναν καλό ανοιχτόχρωμο παίχτη να δω να περάσει και η ώρα...

The Torch είπε...

Αν έβλεπες κρίκετ σημαίνει ότι είχες συντονιστεί με το SuperSport2. Δυστυχώς όμως η μετάδοση γίνεται από το Eurosport2.
Σορρυ αν μπλέχτηκες