Δευτέρα, 17 Σεπτεμβρίου 2007

Εκλογές ή Baseball? Διάλεξα...

Και φυσικά μην αναρρωτηθείτε τί διάλεξα... Και φυσικά πέρασα υπέροχα. Ολόκληρο το Σάββατο το κεφάλι μου γέμισε με Baseball, καθώς περιέγραψα δύο αγώνες από το Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα της Ισπανίας.
Ξεκίνησα κατά τις έντεκα από το σπίτι μου και λίγο πριν τις δώδεκα ήμουν για πρώτη φορά στη ζωή μου στο booth του Eurosport. Γεμάτος χαρτιά, με στατιστικά στοιχεία για τις δύο ομάδες (Μεγάλη Βρετανία - Γερμανία), με πληροφορίες για την οργάνωση. Είχα γράψει και μία μικρή εισαγωγή. Μόλις όμως το παιχνίδι ξεκίνησε έρχονταν τόσα πολλά πράγματα στο κεφάλι μου που τα χασα. Το μόνο που με έσωσε είναι ότι ξέρω καλά τους κανόνες του παιχνιδιού, αλλιώς θα είχα γίνει τρελά ρεζίλι. Τσίμπησα και ένα μηνυματάκι από έναν συμπαίκτη με καλά λόγια.

Τρεις ώρες αργότερα ο αγώνας τέλειωσε με νίκη 7-5 της Γερμανίας. Έφυγα και συνάντησα την Ι. Φάγαμε και κατά τις επτά και μισή επέστρεψα στο Eurosport για την δεύτερη μετάδοση των οκτώ.
Καθώς περίμενα να αρχίσει το παιχνίδι συνειδητοποίησα ότι αυτή την μετάδοση πιθανότατα δεν θα τη δει κανείς. Έξω από τον θάλαμο μετάδοσης όλοι παρακολουθούσαν τον φιλικό Παναθηναϊκού - Ηρακλή και άλλαζαν κανάλι για να δουν πότε θα αρχίσει η Εθνική Μπάσκετ. Για άλλη μία φορά θα έβλεπα baseball απέναντι στην Εθνική Μπάσκετ.

Εδώ θα ανοίξω μία παρένθεση. Ήταν περίπου ενάμιση χρόνο πίσω όταν στο Κανάλι 9 όπου δούλευα τότε, ένα βράδυ όλοι οι συνάδελφοι έβλεπαν στα μόνιτορ της αίθουσας σύνταξης έναν αγώνα της Εθνικής Μπάσκετ. Εγώ στον κόσμο μου. Στον υπολογιστή μου. Με ακουστικά στα αυτιά παρακολουθούσα livestreaming έναν αγώνα baseball από την Αμερική. Κανένας στην αίθουσα δεν είχε εντυπωσιαστεί με την επιλογή μου αυτή καθώς όλοι ήξεραν το κόλλημά μου. Εκτός από τον Μάνο Αντώναρο. Όπως μου εκμυστηρεύτηκε αργότερα αναρωτήθηκε τόσο έντονα τί σκατά βλέπω που ήρθε πίσω από την πλάτη μου για να ελέγξει χωρίς να τον καταλάβω. Αυτή ήταν και η αιτία που γίναμε φίλοι. Σου λέει αυτό το παιδί είναι τρελό. Δε μπα όλη η χώρα να βλέπει μπάσκετ, αυτός θα βλέπει αυτό που γουστάρει. Baseball ! Κλείνει η παρένθεση.

Έτσι και το Σάββατο το βράδυ λοιπόν. Όλη η χώρα ήταν σίγουρο ότι θα έβλεπε Ελλάδα - Ισπανία. Baseball δεν θα έβλεπαν ούτε οι συμπαίκτες μου. Μοναδική εξαίρεση η μητέρα μου (ξανά).
Οκτώ η ώρα νταν ξεκίνησα να μεταδίδω. Περνούσε η ώρα. Κάποια στιγμή μέσα μου άρχισα να γελάω. Περιέγραφα και γελούσα. Γελούσα τρελά με το γεγονός ότι όχι μόνο ήμουν ο μοναδικός Έλληνας που έβλεπε baseball εκείνη τη στιγμή, αλλά μου το περιέγραφα κιόλας!
Η αυτοεξυπηρέτηση σε όλο της το μεγαλείο!

Το παιχνίδι ήταν καταπληκτικό. Η Ολλανδία και η Ισπανία, δυναμικές ομάδες και οι δύο, τα έδιναν όλα για τη νίκη. Κατά τις 11 παρά δέκα στον έβδομο γύρο ήταν ισόπαλες 5-5. Εκείνη την ώρα με ρώτησε για πρώτη φορά κάποιο παιδί από το Eurosport αν το παιχνίδι θα τέλειωνε σε δέκα λεπτά διότι είχαν ένα δελτίο, αλλιώς θα το ακύρωναν. Του εξήγησα ότι θα πρέπει να ακυρώσουν το δελτίο.
Κατά τις έντεκα και μισή ακούω το Master στο αυτί μου να με ρωτάει αν πρόκειται να τελειώσει σήμερα ο αγώνας. "Μάλλον όχι" τους απάντησα, καθώς το παιχνίδι ήταν ακόμα ισόπαλο και επομένως θα υπήρχε παράταση.
Τί παράταση! Παρατάσεις! Δύο παρακαλώ! Και η ώρα να παιρνάει. Και να γκρίνια από το Master. "Και πότε θα πάμε σπίτι μας" "και πότε θα τελειώσει" και άλλα τέτοια. Όταν βγήκα από το booth η ώρα ήταν μία παρά δέκα. Τα αυτιά μου ήταν κόκκινα από τα ακουστικά, το κεφάλι μου πονούσε, ο λαιμός μου είχε ξεραθεί και ήθελα σαν τρελός να κατουρήσω.
Πέντε ώρες μετάδοση. Δεν είχα ξανακάνει τέτοιο πράγμα στη ζωή μου και δεν το μετανοιώνω ούτε για ένα από τα αυτά 300 λεπτά. Δεν ήθελα να τελειώσει.
Αφού πήρα την Ι. τηλέφωνο και της εξήγησα ότι δεν έχω σκοτωθεί με την μηχανή, αλλά το παιχνίδι είχε καθυστερήσει έφυγα να την συναντήσω. Ήμουν έτοιμος να δεχθώ κάθε γκρίνια της. Δεν με ένοιαζε διόλου. Κάτω από το κράνος μου είχα το μεγαλύτερο χαμόγελο που έχω σχηματίσει ποτέ στη φάτσα μου.

Υ.Γ. Και για να δικαιολογήσω τον τίτλο που έβαλα στην αρχή, την άλλη μέρα, την Κυριακή των εκλογών, από τη μία το μεσημέρι ήμουν στον Περισσό, στα γραφεία του ΚΚΕ καλύπτωντας το εκεί ρεπορτάζ. Έφυγα στη μία τη νύχτα, έχοντας απλά χάσει δώδεκα ώρες από τη ζωή μου.

9 σχόλια:

marou είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
marou είπε...

αν εισαι αυτος που νομιζω, πρωτα πρωτα θελω να σου πω οτι χαθηκες... δευτερον τιποτα δεν μου φαινετε περιεργο σε εσενα με την τρελα που κουβαλας, αλλα για αυτο μαλλον φταιει αλλος (ξερεις τωρα ενας ψηλος, φαλακρος, με μουσακι και απιθανο χιουμορ). Για να μην σε κουραζω σου λεω μονο οτι μας ελειψες πολυ και θα χαρουμε να σε δουμε συντομα.
φιλια
ΜΑΡΟΥ

koptoraptou είπε...

12 ώρες;;; Και το λες έτσι ανερυθρίαστα; Εμένα με παιδέψανε 25 μετρημένες και μ' αφήσανε να κοιμηθώ μόνο 3!!! Χριστέ μου, ρίζες και κλωνιά θα βγάλουμε στους... κοπτοράπτες!
Τα λέμε!

The Torch είπε...

Καλή μου Μαρού... σα να μου φαίνεται ότι με κατάλαβες. Δύσκολο είναι; Δεν νομίζω ότι κρύβω το ποιός είμαι. Άλλωστε πόσοι δημοσιογράφοι υπάρχουν στην Ελλάδα που παίζουν baseball και αδιαφορούν για τις Εκλογές; Ή μάλλον θα ήθελε να τον άφηναν να αδιαφορεί για τις εκλογές. Ένας.
Φιλιά πολλά και σε εσένα.

Αγαπημένη μου Κοπτοραπτού ντρέπομαι. Αλήθεια ντρέπομαι. Όχι που κάθισα επί δωδεκάωρο στο ΚΚΕ, το οποίο για τα εκλογικά δεδομένα είναι όντως λίγο. Ντρέπομαι που δεν έκανα τίποτα.

NIEMANDSROSE είπε...

Κολλημένος με τη μπάλα κι εσύ! Γέλασα με τη διαπίστωσή σου για την Κυριακή. Η έρμη η μάνα σου τι φταίει;
Ένα φεγγάρι που δούλευα σε εφημερίδα τα φτιάξαμε με ένα πολύ καλό παιδί αλλά αθλητικογράφο. Το ότι κράτησε περισσότερο από μια βδομάδα η σχέση οφειλόταν στο γεγονός πως δε μιλούσε ποτέ για αθλητικά εκτός δουλειάς και δεν αθλούνταν! χαχαχαχα!

Dark_Maiden είπε...

Πού παίζεις Baseball?
Ξέρω, πως οι γυναίκες παίζουν Softball και νομίζω (χεχε) θα ήθελα να δοκιμάσω ;)
Καμιά συμβουλή;

gatti είπε...

Περιττό να σου πω ότι το βρίσκω θεϊκό να έχεις ένα ολόκληρο κανάλι για πάρτη σου και να μεταδίδεις για τον εαυτό σου. Ασε τους τεχνικούς που τους είχες όλους σούζα! Αλλά πέντε ώρες αδερφέ μου... Και να θέλει κάποιος από αυτούς να αγαπήσει το παιχνίδι είναι βέβαιο ότι μετά από αυτή την μαραθώνια μετάδοση θα το έχει μισήσει.
Δεν πειράζει όμως, σημασία έχει πως το ευχαριστήθηκες. Αντε την επόμενη φορά να δούμε και εμείς.

The Torch είπε...

Αγαπητή Dark Maiden συγχώρεσε με για την καθυστέρηση, αλλά είχα πολύ δουλειά τελευταία και δεν πήρα χαμπάρι το σχόλιό σου. Να σου πω λοιπόν ότι τα γήπεδα του baseball και του softball βρίσκονται στην Λεωφόρο Βουλιαγμένης στον Υδατόπυργο δεξιά. Αν ενδιαφέρεσαι να παίξεις θα σου πρότεινα να πάρεις τηλέφωνο τον κύριο Απόστολο Ριζά που είναι ο έφορος του Softball της Ευρυάλης (6945374074) μία από τις δύο καλύτερες ομάδας στη χώρα μας αυτή τη στιγμή.

Ανάλογες συγγνώμες και σε εσένα καλή μου Gatti. Είναι αλήθεια ότι ήταν καταπληκτικό. Οι κακόμοιροι οι τεχνικοί κάθε λίγο και λιγάκι με ρωτούσαν πότε θα τελειώσει, καθώς θέλοντας και μή είχαν συμφιλιωθεί με αυτό που τους είχε λάχει. Μάλιστα μία κοπέλα που ήταν στην κονσόλα στο τέλος μου είπε ότι τις δύο τελευταίες ώρες είχε καταλάβει πως παιζόταν το παιχνίδι και παρακολουθούσε κι όλας γιατί αλλιώς δεν παιρνούσε η ώρα.

Dark_Maiden είπε...

Δε χρειάζεται, να ζητάς συγγνώμη. Καταλαβαίνω απόλυτα και σ' ευχαριστώ πολύ για τις χρήσιμες πληροφορίες :)
Καλή συνέχεια στο blog :)