Παρασκευή, 26 Οκτωβρίου 2007

Η Aπομηχανής Θεά του Baseball


Μου συμβαίνει πολύ συχνά. Να σκέφτομαι τα σύνθετα και να μην πηγαίνει το μυαλό μου στα απλά. Πήρα όμως ένα μάθημα από την "Θυμήσου πως με λένε" που ήταν όλο δικό μου.

Όπως ίσως θα θυμάστε όσοι μου κάνετε την τιμή να με επισκέπτεστε, αρκετά πρόσφατα είχα αναρτίσει την ιστορία των γηπέδων του Baseball, μία υπόθεση ιδιαίτερα πολύπλοκη και στο τέλος τέλος αδιάφορη για τους περισσότερους. Με την ανάρτηση αυτή ήθελα να αφυπνίσω, να ταρακουνήσω (σίγα μεγάλε τρομάξαμε) μπας και πετύχω κάποια υποστήριξη γύρω από το θέμα του Baseball.

Αρκετοί είχαν ενδιαφερθεί, μα πιο πολύ η Θυμήσου η οποιά μάλιστα ήρθε μαζί με τον φίλο της Παναγιώτη στα γήπεδα και με παρακολούθησαν να παίζω. Το απιθανο λοιπόν αυτό κορίτσι έχει ήδη αφιερώσει δύο post της στο baseball. Το πρώτο με τίτλο Πως το Blogging προωθεί το Baseball και το δεύτερο με τίτλο Baseball equipments. Στο μεν πρωτο εξιστορεί την εμπειρία της από το παιχνίδι, αλλά και την γνωριμία μας, στο δεύτερο όμως μου βάζει τα δημοσιογραφικά γυαλιά και καλά μου κάνει.

Διότι -όπως πολύ σωστά θα ρωτήσετε- "δεν μου λες βρε τριβλακα δημοσιογράφε; Πως θέλεις να προωθήσεις κάτι αν, σε αυτήν την ηλεκτρονική εποχή που ζούμε, δεν δώσεις στον κόσμο πρόσβαση για να πληροφορηθεί για το Baseball; Αν δεν βάλεις στο blog σου ενδιαφέροντα site, όπου μπορεί κανείς να καταλάβει γιατί αυτό το παιχνίδι είναι ωραίο και γιατί το αγαπάς εσύ; Ε;Ε;Ε; Τρόμπα;!"

Η Θυμήσου λοιπόν έκανε αυτή τη δουλειά μόνη της. Βρήκε όλες εκείνες τις σελίδες που εγώ θεωρώ δεδομένες και τις επισκέπτομαι κάθε μέρα. Βρήκε το επίσημο free internet κανάλι της Αμερικάνικης Ομοσπονδίας, βρήκε το επίσημο site της νέας ταινίας The Final Season που είναι αφιερωμένη στο Baseball. Βρήκε το φορουμ του Baseball στο οποιό γράφονται νέα για την κίνηση του αθλήματος στην Ελλάδα. Και τί δεν βρήκε το κορίτσι.

Και βεβαίως στο τέλος με ρωτάει εμμέσως: "Πόσο πάει το ρεπορτάζ?????????"


Αυτό το ρεπορτάζ κοπέλα μου είναι Priceless!!!!!!! Είναι απίστευτο ότι έκανες τέτοιο πράγμα.


Σε ευχαριστώ που μου άνοιξες τα μάτια του παπάρα.

5 σχόλια:

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

Μετά την προσφώνηση "Θεα" ... είναι και το δικό σου ποστ priceless! (είμαι ψώνιο, είμαι ψώνιο!)

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

...άσε που έγινα και label!!!

The Torch είπε...

Ωραίο δεν είναι εκτός από Θεά να γίνεσαι και Label; Ε; Επίτηδες το έκανα διότι τη μία φορά που μου συνέβει αιστάνθηκα πολύ καλά. Οπότε; Νοιώσε κι εσύ καλά. Ψωνάρα :ο)

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

Στο μέλλον μπορεί να σου δώσω προαγωγή... να γίνεις title!!!

The Torch είπε...

Θα το δεχθώ με χαρά. Αρκεί να έχω κι εγώ θεϊκές ιδιότητες. Οπότε ψάξε πως θα το κάνεις.