Δευτέρα, 1 Οκτωβρίου 2007

Blogoσπαρίλα


Πέρασα ενα Σ-Κ χωρίς ούτε την παραμικρή διάθεση να αγγίξω τον Υπολογιστή. Τον ξέχασα. Δεν τον κοίταξα ούτε στιγμή. Πήγα σινεμά, έφαγα με φίλους, έπαιξα baseball - πολύ baseball και τελικά έπεσα την Κυριακή το βράδυ ξερός στο κρεβάτι μου. Είμαι σίγουρος ότι όλοι έχετε νιώσει εκείνη την φοβερή κούραση που σε γεμίζει χαρά. Που ενώ σου έχει βγει ο πάτος και λές "το φχαριστήθηκα όσο τίποτε άλλο". Που είσαι έτοιμος να πας κι άλλο αρκεί να είναι εκείνο που σε γεμίζει. Και όταν τελικά καταρρέεις θέλεις σε όλους να πεις πόσο ευτυχισμένος είσαι.
Αυτό ήταν λοιπόν ένα γεμάτο Σαββατοκύριακο. Δ
εν blogαρα όμως. Αυτό είναι κακό; Μάλλον όχι. Είναι το ακριβώς ανάποδο από εκείνη τη φορά που είχα ξεσκιστεί στο γράψιμο. Δεν σταματούσα όλη την ημέρα. Ήταν κοντά στις φωτιές, κοντά στις εκλογές. Είχαν έρθει όλα μαζί. Ε τώρα ξεφούσκωσε το μπαλόνι. Και ο Βενιζέλος (αν και μπαλόνι ο ίδιος) δεν φαίνεται να μου γεμίζει τις διαθέσεις για μπλα μπλά.
Αυτά! Τα λίγα... τα πεζά...

9 σχόλια:

gatti είπε...

Το ξέρω αυτό το συναίσθημα. Είναι εκπληκτικό. Το ζω συνήθως στις διακοπές όταν έχω πάει παντού και έχω γίνει πτώμα, αλλά είναι μια πολύ ευχάριστη κούραση. Καλά έκανες που δεν μπλόγκαρες. Χρειάζεται κι από εδώ αποτοξίνωση. Εγώ μια χαρά είχα ξεκόψει το καλοκαίρι, τώρα ξανακόλλησα. Και πρέπει να κουλάρω λίγο, γιατί κινδυνεύει να μου γίνει εξάρτηση.

ΥΓ. Τι λέει το μπέιζμπολ; Κλαίει η Νέα Υόρκη για τους Μετς;

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Μπορω να πω οτι επικρατει μια γενικοτερη βαρεμαρα...

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

Ναι συμφωνώ με τον Πρέζα tv ...
βρε torch... τι θα γίνει πουλάκι μου... θα με ενημερώσεις για κανένα αγώνα να έρθω να δω από κοντά?

NIEMANDSROSE είπε...

Σε νιώθω με τα χίλια! Νομίζω και εγώ πως είναι ιδρυματοποίηση το πολύ το blogging και γενικά η πολλή ενασχόληση με τα πισιά και το ιντερνέτι... Ώστε μας ξέχασες το Σ-Κ, πουλάκι μου;...Χμμ...

koptoraptou είπε...

Μία απ' τα ίδια! Και να μη θέλω να κουνήσω, λέμε!
Έκανα βόλτες, ανέβηκα υψόμετρο, είδα κοκκινισμένα χωριάτικα μαγουλάκια και κάπως συνήρθα, φίλε.
Και την ψιλοπαλεύω. Μη φανταστείς πολλά πράγματα. Να προσέχεις τον εαυτό σου και θα τα λέμε!
Καλησπέρες!

ONOMATODOSIA είπε...

ωραια ειναι κι ετσι...

The Torch είπε...

@ gatti Όλα τα παρακολουθείς ε; Έτσι είναι, όταν μία ολόκληρη χρονιά παίζεται σε έναν αγώνα και μέσα στον πρώτο γύρο τρως 7 πόντους τί να κάνεις; Απλά κλαίς. Κι εγώ κλαίω, αλλά από άλλο πόνο, καθώς μετά από τρεις ώρες squat (πρέπει να έκανα και εκατόν είκοσι βαθιά καθίσματα) μπούτια, γόνατα και ραχαίοι απλά δεν υπάρχουν.

@ πρεζα tv Αν κρίνω από τον τίτλο του τελευταίου σου ποστ κι εσύ από βαρεμάρα κατακλίζεσαι. Άλλου είδους, αλλά βαρεμάρα non the less.

@ θυμήσου πως με λενε... Ζητώ μεγάλη συγγνώμη. Έχεις δίκιο. Δεν σε θυμήθηκα την Κυριακή που παίξαμε. Θα ξαναπαίξουμε σε δύο εβδομάδες ένα φιλικό παιχνιδάκι, εκτός αν δώσει ο Θεός (η Ομοσπονδία) και ξεκινήσει το πρωτάθλημα. Σε κάθε περίπτωση θα σε ενημερώσω με σχολιάκι στο blog σου άσχετο οπωσδήποτε με το θέμα που θα γράφεις :ο)

@ niemandsrose Δεν σας ξέχασα. Σας έβαλα απλώς στον υποθάλαμο του μυαλού μου.

@ koptoraptou "Την ψιλοπαλεύω" Σωστή... Άλλωστε ο Οκτώβριος για μένα μπηκε λίγο παράξενα. Με αφίξεις που μάλλον μου χάλασαν τη διάθεση. Σε κάποια εκ βαθέων συζήτηση θα σου εξηγήσω για τον κύριο που δεν ξέρει από που κρατάνε το ποντίκι εδώ στον πλέον ψηφιοποιημένο σταθμό της Ευρώπης.

@ onomatodosia Όντως είναι ωραία κι έτσι. Πάντως η blogoσπαρίλα, ή η σπαρίλα σκέτη πάντα πασπαλίζονται με λίγη Harley και σπάει δραστικά η ξυνίλα τους. Μερικές φορές το πήγαινε στη δουλειά και το έλα στο σπιτι είναι το hilight της ημέρας.

SilentSoul είπε...

Καλημερα αγαπητε baseballιστα με την ωραια Harley ;)

Besos

The Torch είπε...

Μεγάααααλη καλημέρα και σε εσένα με την πάντα όμορφη μουσικούλα στο blogd.
Και που να με δεις πάνω στην Harley. Όταν κατέβω στα Χανιά να δω τον Θειο μου θα σε ειδοποιήσω.
Besos και σε εσένα