Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2007

The Godfather. Ένα καταραμένο παιχνίδι


Πέρασε πάνω από μία εβδομάδα από το προηγούμενο post που έβαλα στο blog μου, το οποίο ευτυχώς από το τίτλο και μόνο δικαιολογούσε την αδυναμία μου να bloggάρω, να σχολιάσω, να έρθω σε επαφή βρε αδελφέ.
Η αλήθεια είναι ότι τις προηγούμενες εβδομάδες σκίστηκα στη δουλειά. Ευτυχώς που έχω υποστήριξη από την Θυμήσου πως με λένε, και επαγγελματικά ελέγχομαι από την Κοπτοραπτού, η οποία βλέπει ότι με το Ασφαλιστικό έχω εξασφαλισμένο εργασιακό πήδημα τουλάχιστον για καμιά δεκαριά μήνες ακόμα, .

Αυτό το Σαββατοκύριακο όμως την έκανα. Έκατσα σπίτι. Είχα μάλιστα τόση ανάγκη να ξεκουραστώ που δεν κανόνισα ούτε καν προπόνηση. Ευτυχώς με αυτή μου την διάθεση συμμάχησε και ο καιρός, που έριξε καρέκλες το Σάββατο, οπότε που να πας...

Είχα όμως και τεχνικά ζητήματα, καθώς μέσα σε όλα, την προηγούμενη εβδομάδα αγόρασα καινούριο Υπολογιστή. ΜΑΑΑΑΛΙΣΤΑ.... Με Vista παρακαλώ. Όμως, και τις πέντε εργάσιμες της προηγούμενης εβδομάδας δεν είχα καταφέρει ούτε να τον αγγίγω. Και όπως ίσως γνωρίζετε οι περισσότεροι, για να φέρεις στα ίσα του έναν καινούριο υπολογιστή και να τον κάνεις να δουλεύει όπως θέλεις βράσε όριζα. Και δεν εννοώ να λύσεις τα ζητήματα ομορφιάς: Φωτό desktop, δείκτες ποντικού, και άλλα τέτοια. Μιλάω για τα προγράμματά μου, να συγχρονίσω την ατζέντα μου, να εγκαταστήσω μηχανήματα, εκτυπωτές, μπε δόντια, και άλλα τέτοια.

Η επιτυχία μου έφτασε στο 90% περίπου.

Αυτό το 10% που μου ξέφυγε μου έσπασε τα νεύρα. The Godfather. Ένα καταραμένο παιχνίδι.

Αυτό το παιχνίδι είναι στοιχειωμένο. Το αγόρασα πέρυσι. Είχα διαβάσει διάφορα καλά και πήγα να μου το κάνω δώρο. Ξεκίνησα να διαβάζω τις απαιτήσεις. Επεξεργαστής check. Σκληρός check. Λειτουργικό check (τότε είχα Windows XP). Μνήμη check. Κάρτα ήχου check. Κάρτα γραφικών check. DVD check. Τα είχα όλα και με το παραπάνω.

Με μεγάλη χαρά φτάνω σπίτι μου και εγκαθηστώ το παιχνίδι. Από την αρχή ξεκινούν τα προβλήματα. Δεν βλέπω το δείκτη του ποντικού. Ξέρω περίπου που βρίσκεται διότι αλλάζουν χρώμμα οι επιλογές όταν περνάει από πάνω τους, αλλά το βελάκι αυτό καθευατό δεν το βλέπω. Με τα πολλά πατάω τις ρυθμίσεις για να προσπαθήσω να βάλω του υποτίτλους που πάντα με βοηθάνε σε τέτοια adventure παιχνίδια. Έπρεπε να πετύχω ένα μικρό κουτάκι. Δεν το πέτυχα ποτέ. Μπαϊλντισμένος και εκνευρισμένος πατάω Play κι ότι βρέξει ας κατεβάσει.

Το παιχνίδι ξεκίνησε. Είδα το εισαγωγικό βίντεο (καλό) μόλις όμως τέλειωσε άρχισα να ακούω κάτι φωνές (κακό αυτό όταν αρχίσει να συμβαίνει είτε σε παιχνίδια είτε στη ζωή) αλλά να μην βλέπω ανθρώπους. Έβλεπα μόνο το περιβάλλον. Δρόμοι της Νέας Υόρκης.
Το κλείνω. Το απεγκαθηστώ και το ξαναεγκαθηστώ με προσοχή μπας και έχω κάνει κανένα λάθος. Παπάρια... Τα ίδια. Οπότε εγκαταλλείπω. Παίρνω την συσκευασία μήπως και καταλάβω που είναι το πρόβλημα. Καθώς διαβάζω τις (ελεγμένες, τρομάρα μου) απαιτήσεις ανακαλύπτω δίπλα από την κάρτα γραφικών έναν αστερίσκο.
Ωχ!!!
Μερικές γραμμές πιο κάτω με ψιλά γράμματα γινόταν η εξής διευκρίνιση. "Δεν υποστηρίζεται η GForce 440 MX". Αυτήν ακριβώς που είχα. Καλά βρε να μην πω. Τί σας χάλαγε να υποστηρίξετε μία ακόμη γαμωκάρτα από τις χιλιάδες του εμπορίου;
Εκεί σήκωσα τα χέρια ψηλά, έβρισα επί δίωρο και έβαλα το παιχνίδι στην βιβλιοθήκη μου σαν καλός μαλάκας.

Λίγο καιρό μετά πήγα στο γραφείο του πατέρα μου στο Μοναστηράκι. Ο πατέρας μου μπορεί να μην ξέρει που είναι το "Υ" στο πληκτρολόγιο, έχει όμως ένα γαμάτο μηχάνημα με ένα Surround σούπερ και μία οθόνη 19". Και το χρησιμοποιεί για να ακούει ραδιόφωνο. Surround όμως. Τέλος πάντων κάνουμε μία δουλειά που ήθελε και με το που τελειώνουμε εγκαθηστώ το παιχνίδι. Και παίζει. Όμως έχω βασικές δυσκολίες. Ούτε έχω τον χρόνο να πηγαίνω στο γραφείο του πατέρα μου κάθε φορά που θέλω να παιξω, ούτε είμαι και κανένα game frik να κάνω τα αδύνατα δυνατά για ένα παιχνιδάκι. Έτσι το παιχνίδι στοίχειωσε στο Μοναστηράκι.
Τώρα όμως αγόρασα καινούριο κομπιούτερ. Τα έχω όλα. Κάρτες, μάρτες, μνήμες, επεξεργαστές, τα πάντα... Αφού τελείωσα με τις δουλειές μου στον υπολογιστή, την Κυριακή ήρθε και η ώρα του παιχνιδιού. "Κουφάλες (λέω μέσα μου) Τώρα θα ξεσκιστώ στο παιχνίδι". Πέρασα από τον πατέρα μου, το πήρα και το εγκατέστησα. Πάτησα και το Launch Game και... "Η εφαρμογή παρουσίασε ένα σημαντικό πρόβλημα και θα τερματιστεί"
Και έκλεισε. Just like that, έκλεισε! Το γαμωπαίχνιδο του κερατά. Δεν τρέχει σε Vista!
Τί e-mail που έστειλα στην EA Sport. Τί σεντόνια που μου έστειλαν απαντήσεις και διαδικασίες... Του κάκου. Το παιχνίδι εξακολουθεί να αρνείται. Το Σαββατοκύριακο πέρασε. Και τα κεφάλια είναι ξανά μέσα.

14 σχόλια:

SilentSoul είπε...

Σε ευχαριστω για τις ευχες σου καλε μου :)
φιλια

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

Δε λες πάλι καλά που μόνο το παιχνίδι δεν έπαιζε... εγώ πήρα τα vista τον Φεβρουάριο ... δεν μπορούσα να περάσω τπτ από τα παλιά μου προγράμματα. Κάτι ξένες γλώσσες που είχα ...κάτι λογογράφους...προγράμματα οργάνωσής και επεξεργασίας φωτογραφιών(ευτυχώς που έχω το καινούργιο το corel και το photoshop και πάνε ρολόι... )... κάτι άλλα σε στυλ autocad πάνε όλα... και εσύ στεναχωριέσαι για το 10%!!! τι να πω και εγώ η άμοιρη με το 90%! Να σκεφτείς κάποια στιγμή στις αρχές είχα πρόβλημα με το router και τηλεφώνησα στον οτε και μου είπαν 'οτι είμαι πολύ τυχερή που εγκαταστάθηκε και λειτουργεί...

Υ.Γ. Καλορίζικο(?) το pc!

The Torch είπε...

Άσε τώρα ανακάλυψα και κάτι άλλο. Και σε αυτό δεν φταίνε τα Vista, αλλά η τεχνολογία που τρέχει σαν τρελή. Το TV OUT που έχει η κάρτα μου είναι εννιάπινο. Πριν ήταν τετράπινο και με ένα καλόδιο σε SKART έβλεπα DVD και Baseball στην τηλεόρασή μου. Τώρα όμως δεν υπάρχουν στην αγορά εννιάπινα καλόδια σε SKART και θα πρέπει να το φτιάξω ειδική παραγγελία. Ζήσε Μάι μου.

NIEMANDSROSE είπε...

;) πιάσαμε τα παιχνίδια τώρα; πάντως να ξέρεις πως ο γ' παγκόσμιος πόλεμος θα είναι μεταξύ Linux και Vista. Πολύ κρίσιμα τα βλέπω τα πράγματα! Εσύ διάλεξες ήδη στρατόπεδο.

Sandiago Nasar είπε...

Εγώ πάντως είμαι πάντα της άποψης ότι αν κάτι αρχίσει στραβά... άστα να πάνε!
Ο νόμος του Μέρφι!

The Torch είπε...

@ Niem
Με πονάει αυτό που γράφεις χωρις να το ξέρεις. Κάποια φορά διαβάζοντας ένα μαλακισμένο σατιρικό ζώδιο (ξέρεις αυτά του Down Town) έγραφε ότι εμείς οι Κριοί είμαστε δειλοί. Γι αυτό και δεν θα τολμήσουμε ποτέ έστω να δοκιμάσουμε τα Linux. Εχουν περάσει περίπου δεκαπέντε χρόνια από τότε που το διάβασα, κι όμως ακόμα το θυμάμαι. Είναι ίσως το μοναδικό πράγμα που θυμάμαι από ζώδια. Λες να είμαι δειλός όντως; Αυτό αναρωτιέμαι κάθε φορά που αγοράζω Windows.

@ Sandiago
Μην μου το λες αυτό. Please δεν θα το αντέξω

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

Μα γιατί να διαλέξετε? χωρίστε τον σκληρό σε 2 τμήματα και βάλτε στο ένα vista και στο άλλο linux ...
μη μου πείτε ότι τα αρχεία σας τα έχετε έτσι χύμα στο pc!!! πάρτε έναν μεγάλο εξωτερικό για να σωθείτε! ούτε back ups ούτε τίποτα.

koptoraptou είπε...

Να σου πω: σε σχεση με τα τεχνολογικά, το ασφαλιστικό μου φαίνεται πις οβ κέικ. Χθες το ει ντι εσ ελ με έγραψε στα παπάρια του και ενώ είχα συνδεθεί, είχα γράψει τα σχόλια μου, τα σέα μου, τα μέα μου, έκανε ένα ΠΑΦ η μαλακία και μ' άφησε με τη...βελόνα στο χέρι!
Καλημέρες και κουράγια!

The Torch είπε...

@ Θυμήσου

Τί έννοείς "έτσι χύμα στο PC"; Δηλαδή πως πρέπει να τα έχω; Κι αν βάλω στο μισό Linux τί κερδίζω. Δεν έχω ιδέα γι αυτά.

@ Κοπτοραπτού

Γαμώτο. Αν υποψιαστώ ότι θα γίνω ένας εξπέρ στο ασφαλιστικό σαν τον Αυτιά, ανίκανος να στείλω κάποια ημέρα ένα e-mail διότι τα linux θα έχουν κερδίσει την μάχη που λέει η niem, θα πεθάνω.
Φιλιά

gatti είπε...

Καλορίζικο το νέο pc. Νομίζω ότι είχα διαβάσει πριν καιρό ένα ποστ στο blog του Νίκου Δήμου σχετικά με τα vista που έλεγε ότι παρουσιάζουν σημαντικά προβλήματα με πολλές εφαρμογές (και παιχνίδια).

Γι΄ αυτό και εγώ είχα χρόνια ολόκληρα τα Windows 98 και μόλις τον τελευταίο χρόνο έβαλα τα XP. Και μπορώ να πω ότι δεν μετάνοιωσα.
Αν δεν δοκιμαστεί για καιρό κάποιο ένα νέο software δεν αποφασίζω να το χρησιμοποιήσω.

The Torch είπε...

Τα XP είχα κι εγώ, απλά χωρίς να το πολυσκεφτώ, όταν αγόρασα το μηχάνημα με ρώτησε ο πωλητής αν θέλω τα καινούρια και αβίαστα είπα ΟΚ. Ελπίζω να μην το μετανοιώσω.

NIEMANDSROSE είπε...

@The Torch, μην ακούς τι λένε οι εχθροί μας. Είναι δυνατόν ένα κριάρι να είναι δειλό; Δεν παύει βέβαια να είναι πρόβατο... Μεγάλες φιλοσοφίες πιάσαμε σήμερα.

The Torch είπε...

Φιλοσοφώντας λοιπόν να σου πω ότι τα Κριάρια είναι τα Πρώτα και τα Καλύτερα. Τελεία! Άδικα μας έβαλαν πρώτους στη λίστα. Γιατί δηλαδή δεν αρχίζαν από τον Ιανουάριο. Για δες και ποιοί είναι τελευταία και θα καταλάβεις.
Φιλιά

Constantinos είπε...

χωρις να το εχω δοκιμασει.....αλλαξε το ονομα του φακελου movies σε _movies...και θα παιξει...το ειδα αλλου...εγω δεν εφτασα ακομα εκει γιατι δεν το κανει install