Πέμπτη, 4 Οκτωβρίου 2007

Thanks everybody


Το Σάββατο 14 Απριλίου, ακριβώς πάνω στα γενέθλιά μου έγραψα το πρώτο μου post στην blogόσφαιρα. Από τότε προσπαθώ να γράφω διάφορα έξυπνα, αισθανόμενος ξαφνικά ότι γύρω μου βρίσκονται άνθρωποι απίστευτα ενδιαφέροντες. Με ιδέες, με απόψεις, με σύγχρονη οπτική του κόσμου πολύ καλύτερη από την δική μου. Ψαγμένοι σε σημεία που εγώ ούτε έχω πάει ποτέ. Που διαβάζουν πολύ περισότερο από εμένα, που ακούν μουσική και βλέπουν σινεμά, που δεν έχουν καμία εξάρτηση από την τηλεόραση όπως έχω εγώ (επαγγελματική αρχικά και από συνήθεια στη συνέχεια).
Για όλα τα παραπάνω στις περισσότερες περιπτώσεις αισθάνομαι ότι εγώ παίρνω από εκείνους που διαβάζω και επισκέπτομαι αντί να δίνω. Πολλούς τους ζηλεύω κιόλας, καθώς βλέπω να έχουν δεκάδες σχολιάκια, φίλους, συζητησούλες, μπλα μπλά, ενώ το δικό μου blogάκι σε πολλά από αυτά που έγραφα παρέμενε στο μηδέν. Αυτά όμως μέχρι πριν από τέσσερις ημέρες που έγραψα αυτό το πολύ μικρό postάκι με τίτλο "Blogοσπαρίλα". Φαίνεται ότι άγγιξα την χορδή αρκετών από τους καινούριους blogοφίλους μου κι έτσι ανοίγοντας το την άλλη μέρα αιστάνθηκα την απίστευτη χαρά να έχω ήδη έξι σχολιάκια. Ναι έξι στα οποία και απάντησα αμέσως, ενώ έλαβα άλλο ένα την τρίτη μέρα. Το νούμερο είναι πολύ μικρό, αλλά από τέτοιες μικρές λεπτομέρειες γεμίζει η ζωή μας με χαμόγελα.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ!!!

47 σχόλια:

gatti είπε...

Αντε να σου κάνω σεφτέ και σ΄ αυτό λοιπόν!

Εχει πλάκα, δεν έχει; Αυτές οι μικρές χαρές που παίρνεις όταν βλέπεις ότι κάποιος έχει διαβάσει το ποστ σου και σου απαντάει κιόλας. Εγώ να δεις χαρά που έκανα στο πρώτο μου σχόλιο. Κι όπως δεν ήξερα και κανέναν το πρώτο σχόλιο ήταν από έναν άγνωστο. Τώρα τα πράγματα είναι κάπως καλύτερα γιατί έχεις κάνει κάποιους φίλους και τους επισκέπτεσαι στο "σπίτι" τους και σου ανταποδίδουν την επίσκεψη, φέρνοντας και το ...κατιτίς τους (σχόλιο). Στην αρχή όμως το συναίσθημα είναι πολύ γλυκό.

Απίστευτη ήταν μια σχετική ατάκα που διάβασα στον ...πόλεμο που είχε γίνει στο LIFO με αφορμή το θέμα του Δημήτρη Αθηνάκη για την αναστολή του blog του Νίκου Δήμου.
Εγραψε ένας (προφανώς πολέμιος του Δήμου) ότι τα περισσότερα blogs δεν έχουν ζήσει τη χαρά των σχολίων που είχε εκείνος και τα χαρακτήρισε "ζηροκομεντάδικα". Εκπληκτική φράση.

Από "ζηροκομεντάδικα" ποστ που λες εμένα στην αρχή είχε ...πήξει το μάτι μου!


Αρκί να μην πέσουμε σε λούμπα τώρα και αρχίσουμε και μετράμε τα σχόλιά μας με το ζήλο του αθλητή που βελτιώνει το προσωπικό του ρεκόρ. Τελικά κρύβει παγίδες η μπλογκόσφαιρα. Και η ματαιοδοξία είναι η μεγαλύτερη απ΄ όλες.

Sandiago Nasar είπε...

keep on blogging!
Είσαι από τα blogs που είναι standard στο πρόγραμμα των επισκέψεών μου όταν δε διανύω κι εγώ περίοδο blogosparilazing! Και είμαι σίγουρος ότι διαβάζουν πολύ περισσότεροι απ' όσους αφήνουν σχόλια! (Κι εμένα μερικές φορές με πιάνει μουγκαμάρα άρα καταλαβαίνω την ψυχολογία του να μην μπορείς να αφήσεις σχόλιο ακόμα κι αν σου αρέσει πολύ το post)

koptoraptou είπε...

Αν χαίρεσαι εσύ, χαιρόμαστε κι εμείς. Άσε που το ποστ σου είναι από τα πιο ειλικρινή που έχω διαβάσει το τελευταίο διάστημα. Φιλιά!

The Torch είπε...

"Ζηροκομεντάδικα" Σούπερ.
Όσο για την λούμπα που λές αγαπητή μου gatti, δεν νομίζω να πέσω. Δεν την έχω αυτή την ανάγκη. Χαίρομαι με αυτά που γράφω και χαίρομαι αφάνταστα με "αυτά" που μου γράφουν, όχι με "πόσα" που γράφουν.

Μανιταροκέφαλε κι εσύ είσαι στα μόνιμα αγαπημένα μου κλικ.

@ koptoraptou και πάλι ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Με την ευκαιρία, μία ερώτηση. Που στο διάλο τα βρίσκεις όλα αυτά που γράφεις γαμώτοοοοοο;;;!!!!

vatraxokoritso είπε...

Άντε βρε, αλλά έτσι είμαστε τα κριάρια, παραπονιάρικα!!!
Θα δεις σε λίγο καιρό δεν θα σε ενδιαφέρει ο αριθμός των σχολίων-επίσης δεν είναι ενδεικτικό του πόσοι σε διαβάζουν.
Πριν ένα χρόνο είχα 20-40 σχόλια σε κάθε ποστ, τώρα έχω πολύ λίγα και ίσως οφείλεται και στο ότι αργώ να απαντήσω ή δεν απαντώ γενικότερα, αλλά με διαβάζουν 300-400 άνθρωποι καθημερινά, το ξέρω γιατί το βλέπω αραιά και που στον tracer.
Αλλά που θα πάει...θα πάψει να σε απασχολεί...

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

Ναι.. είναι πολύ όμορφα τα σχολιάκια... και εγώ χαίρομαι όταν βλέπω ότι κ΄ποιος μπήκε στον κόπο όχι μόνο να με διαβάσει αλλά να μου απαντήσει κι όλας! Αν και πολλές φορές δεν έχεις κάτι να προσθέσεις ή να σχολιάσεις στο ποστ του άλλου αλλά ακόμα και αυτό το γεια ή η καλημέρα είναι μια επαφή.

The Torch είπε...

Το ότι είμαστε εμείς τα κριάρια παραπονιάρικα αυτό είναι μία μεγάλη αλήθεια. Είναι όμως αλήθεια επίσης ότι δεν παραπονέθηκα. Το αντίθετο μάλιστα. Εντωμεταξύ δεν ξέρω ούτε τα περί tracer, οπότε δεν ξέρω και πόσοι με διαβάζουν.

@ Θυμήσου πως με λένε... έχεις δίκιο για την επαφή. Εκεί είναι όλη η ουσία.

manosantonaros είπε...

εγω σε διαβάζω

manosantonaros είπε...

α, είμαι και εγω Κριάρι

manosantonaros είπε...

Και στις 14 Απριλίου γεννήθηκε η Παρασκευούλα που πηγαινάμε χεράκι-χεράκι στον "Απολωνα" στο Π. Φαληρο... το λέει στο τραγουδι του και ο Καρβέλας, που πηγαινε κι αυτός χέρι-χέρι (όχι με τη Βίση)

manosantonaros είπε...

Εντάξει;

manosantonaros είπε...

Ευχαριστήθηκες τώρα;

manosantonaros είπε...

Οσο για τη μικρή ανειπωτη χαρά ότι σε διαβάζει κάποιος είναι αλήθεια, πως είναι υπέροχη.

manosantonaros είπε...

Μπορώ να πάψ σε κανένα άλλο blog τώρα;

ONOMATODOSIA είπε...

εγω σ ευχαριστω.

ONOMATODOSIA είπε...

σε ειδα και στο καναλι.

εκτος αν κανω λαθος.

παντως το σκα ι ειναι διαφορετικη τηλεοραση...

The Torch είπε...

@ manosantonaros 1

Τί καλά που με διαβάζεις

The Torch είπε...

@ manosantonaros 2

Φαίνεται ότι είσαι κριάρι. Γι αυτό και τα πας καλά με την froggirl Κατερίνα.

The Torch είπε...

@ manosantonaros 3

Στις 14 Απριλίου λοιπόν να πάρουμε την Παρασκευούλα από το ένα χέρι εσύ από το άλλο εγώ και να πάμε στον Απόλλωνα να αναβιώσουμε όλο το τραγούσι του Καρβέλα. Το τραγουδούσαμε και στην 5ήμερη εμείς οι Παλιοφαληριώτες. Γιατί είμαι και τέτοιος εκτός από κριός.

The Torch είπε...

@ manosantonaros 4

Εντάξει

The Torch είπε...

@ manosantonaros 5

Ευχαριστήθηκα

The Torch είπε...

@ manosantonaros 6

Όντως είναι μικρή χαρά, αλλά αρκεί για να γεμίσει το κοφίνι μου.

The Torch είπε...

@ manosantonaros 7

Άντε φύγε. Ελεύθερος. Dismist. Και να μας ξανάρθεις

The Torch είπε...

@ Ονοματοδοσία 1

Χαρά μου

The Torch είπε...

@ ονοματοδοσία 2

Δεν κάνεις λάθος.
Είναι όντος διαφορετική τηλεόραση, αν και φοβάμαι ότι έχει ξεκινήσει μία διαδικασία "αποδιαφορετικοποίησής" της. Ελπίζω να μην πετύχει.

The Torch είπε...

@ everybody

Καλό αυτό το συστηματάκι. Ευχαριστώ Μάνο για την ιδέα. Απαντάς στον καθένα ξεχωριστά. Όχι που έκανα και σούμες. Γράφεις μία πρόταση. Τσουπ. Ένα σχολιάκι. Πατάς τελεία; Τσουπ. Αλλάζεις σχολιάκι. Θέλεις να βάλεις υστερόγραφο; Τσουπ. Τρίτο σχολιάκι.

The Torch είπε...

@ everybody 2

... και στο τέλος έχεις πληθωρισμό από σχολιάκια και τη φάτσα του μαλάκα.

The Torch είπε...

@ everybody 3

Νάστε καλά

The Torch είπε...

Εεεεεεε Sorry... κάτι σκέφτηκα αλλά το ξέχασα.

The Torch είπε...

Κι ένα τελευταίο για να στρογγυλέψω τον αριθμό στα 30 σχόλια

NIEMANDSROSE είπε...

31 καίγεσαι...φλογίτσα. :)

manosantonaros είπε...

Εμ τί νόμιζες μωρέ; Αμα απαντάς και πιάνει κουβεντολόϊ (που είναι θέμα διάθεσης)ξαφνικά μπορεί να πιστέψεις ότι είσαι blogo-θεός.

manosantonaros είπε...

κάτι σαν μερικά έντυπα που οι ίδιοι εκδότες τους τα αγοράζουν, για να ανεβάσουν τις πωλήσεις...
χαχαχαχαχαχα

The Torch είπε...

@ niemandsrose

Τσουρουφλίστηκα αγάπη.

The Torch είπε...

@ manosantomaros 1a

Γιατί δεν είμαι;

The Torch είπε...

@ manosantomaros 1b

Καπέλο δεν λέγεται αυτό;
Ε καπέλο λοιπόν κι εγω.

NIEMANDSROSE είπε...

@The Torch, το πρόσεξες βέβαια ότι έκανα το 31ο comment όλως τυχαίως.
Αγάπη; Άτσα.... ;)

industrialdaisies είπε...

Αχαχαχαχα, μπήκα στα σχόλια για να σου γράψω περί συνεχούς αλληλοτροφοδοσίας μεταξύ συντεκνομπλογκάδων, και πως εδώ δεν είναι για να ευχαριστείς αλλά να ευχαριστιέσαι, και πως είναι όντως πολύ όμορφο να νιώθεις ότι άνθρωποι σε προσεγγίζουν γιατί κάτι άγγιξες μέσα τους -και το αντίστροφο- και μετά...

Και μετά είδα 37 σχόλια, την παιχνιδιάρικη διάθεση του Μάνου και πέθανα στο γέλιο!! Να είσαι καλά Torch, για κάτι τέτοια -τα μελαγχολικά, τα επαναστατικά, τα ενημερωτικά, τα ερωτικά και τα παιχνιδιάρικα- αξίζει που είμαστε εδώ. Κι όλοι κερδίζουμε. Μόνο.

Καλό απόγευμα! :)

The Torch είπε...

@ Niemandsrose
Φυσικά και το πρόσεξα. Αν και πρέπει να πω ότι στο 31 κερδίζεις. Δεν χάνεις. Στο 32 καίγεσαι.
Κι όταν καίγεσαι δεν έχει αγάπη :(

@ industrialdaisies
Μα εννοείται ότι όλα τα λεφτά σε αυτή την υπόθεση είναι ο Μάνος. Εγώ έγραψα κάτι που Π.Μ. (Προ Μάνου) θα μπορούσες να το σχολιάσεις στεγνά ακριβώς όπως λές. Όμως Μ.Μ. (Μετά Μάνου φυσικά) η ουσία είναι το γέλιο για όλους μας και σε αυτό αυτός ο Μάνος έχει ένα φοβερό άγγιγμα.
Και όχι μόνο, αλλά με πήρε και τηλέφωνο να μου το πει κιόλας: "Σου άφησα επτά σχόλια" μου λέει. "Σε επτά post;" ρωτάω σαν μαλάκας. "Όχι σε ένα! άντε γεια".
Αντιλαμβάνεσαι ότι κι εγώ συνεχίζω να γελάω, και περισσότερο χαίρομαι που αυτή του η επέμβαση του ακόμα γεννάει.

SilentSoul είπε...

Πωπω κινηση σε αυτο το μπλογκ!

Κανονισε να γινεις διασημος βρε εδω στην μπλογκοσφαιρα και μετα να δω πως θα τολμω να μπαινω στο μπλογκ σου.
Τινα με κανεις εμενα το ταπεινο ασημαντο χαμομιλακι και τα σχολιακια μου τα μικρα ε;Μπουχουχου!!!Σνιφ!Σνιφ!

και τωρα για να σοβαρευτω και λιγακι.

Χαιρομαι που ΣΕ διαβαζω,που διαβαζω ΕΣΕΝΑ και οχι αλλη μια εφημεριδα ή αλλον εναν δημοσιογραφο που προσπαθει να κερδισει τις εντυπωσεις,ελπιζω να με καταλαβαινεις τι θελω να πω.

Σε φιλώ και ευχομαι να παραμεινεις οπως σε γνωρισα.
Smouaaachhhh!

The Torch είπε...

Τί απίστευτο γλυκό φιλάκι ήταν αυτό. Πρέπει να σου πω ότι δεν πιστεύω πως θα γίνω ποτέ διάσημος. Κι ακόμα κι αν γίνω ξέρω ότι η μύτη μου είναι ήδη μεγάλη για να την σηκώσω και ψηλά. Προτιμώ να βλέπω που πατάω.

The Torch είπε...

Άλλωστε μην μπλέκεσαι από τα πολλά σχολιάκια. Είναι πλασματικό το νούμερο. Πληθωρισμός σχολίων.

gatti είπε...

ανεξάρτητα από τον υπερβάλλοντα ζήλο του κυρίου Αντώναρου, είδες βρε "σεφτέ" που σου έκανα;

The Torch είπε...

Τρελό σεφτέ. Έδωσες τρελό momentum κι ακόμα τρέχω

koptoraptou είπε...

Καλεεεέ! Που είσαι καλέεε; Ακόμη με το ασφαλιστικό παιδεύεσαι; Καλησπέρες!

The Torch είπε...

Με τί να ασχολούμαι μωρέεεεεεεε!!!

disa είπε...

徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社,徵信,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社,徵信,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿