Πέμπτη, 1 Νοεμβρίου 2007

Τουρνουά Baseball


7 σχόλια:

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

Διευκρίνηση... πριν περάσουμε τον υδατόπυργο δεξιά όπως ερχόμαστε από Αθήνα.

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

καλημέρα...

The Torch είπε...

Καλημέρα dear

Λοιπόν όπως έρχεσαι από Αθήνα περνάς την λεγόμενη "Βούτα" και στο τέλος της ευθείας βλέπεις τον τεράστιο υδατόπυργο της Αμερικάνης βάσης που είναι κόκκινος-άσπρος.
ΠΡΙΝ τον περάσεις, στο φανάρι κάνεις δέξιά. Στα τριάντα μέτρα έχει την πρώτη είσοδο στο δεξί σου χέρι, αν είναι κλειστή έχει δεύτερη είσοδο εκατό μέτρα πιο κάτω.
Φιλιά

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

ax! βρε Torch μου..καλός, χρυσός αλλά δεν συντονιζόμαστε ούτε καταλαβαινόμαστε ποτέ...

Την διευκρίνηση την έδωσα για το κοινό! όχι για εμένα που έχω έρθει ήδη μία φορά και ξέρω που είναι!!!(wtf! στο τέλος θα με πείσεις και θα πιστέψω ότι καίω κάρβουνο.)

Παραταύτα όμως έχω δυσάρεστη είδηση...είμαι χειρότερα ... και κάνω αφωνία... δεν το κόβω να έχομε... κλαψ κλαψ

The Torch είπε...

Έχεις δίκιο μικρή μου. Με τα μάτια μου έβαλα στη διευκρίνισή σου ένα ερωτημάτικό στο τέλος το οποίο δεν υπήρχε. Κι έτσι βλακωδώς απάντησα σε σένα.
Το ξέρω ότι έχεις έρθει, απλά σκέφτηκα ότι επειδή έκανες διάφορους κύκλους για να φτάσεις ίσως να ήθελες να σιγουρευτείς για τον συντομότερο δρόμο.
Σίγουρα πάντως δεν καις κάρβουνο. Καρβουνοτσεκαρισμένο.
Περαστικά σου μικρό μου. Εύχομαι να τελειώσεις με τις ασθένειες πριν πιάσουν τα κρύα. Δεν παίρνεις και κάμια βιταμίνη να δυναμώσεις. Περαστικά.

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

Συχωρεμένος ξέρω ότι κουράζεσαι και δεν μπορώ να σε κατηγορήσω... όποτε βάλε ότι σημείο στίξης θέλεις...

Πολύ λυπάμαι για αύριο... εύχομαι να περάσεις όμορφα...περιμένω λεπτομέρειες και σχόλια... (ελπίζω να μου ξανακάνεις πρόσκληση...ε...)Καλή επιτυχία...

Εγώ να τις πάρω τις βιταμίνες... αλλά ότι παθαίνω δεν έχει άμεση σχέση με τα μικρόβια...και την άμυνα του οργανισμού... ty όμως που με σκέφτηκες...

disa είπε...

債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社