Τετάρτη, 21 Νοεμβρίου 2007

O Subirius

Πριν από λίγο καιρό είχα γράψει για έναν πολύ καλό μου φίλο, ο οποίος έχει και γαμώ το χιούμορ. Μάλιστα είχα δώσει στο post τον τίτλο "Ο απόλυτος Χιουμορίστας". Μαζί του κι άν έχω γελάσει. Κι όταν λέω μαζί του ξέρετε τί εννοώ. Πρόκειται για έναν άνθρωπο που βλέπει τα πράγματα διαφορετικά. Για κάποιον που ζηλεύω καθώς θα ήθελα πολύ να έχω his point of view. Τότε λοιπόν η Niemandsrose με ρώτησε γιατί δεν του προτείνω να ανοίξει ένα blog. Το έκανα. Ε, λοιπόν το άνοιξε. Πέρασαν λίγοι μήνες, του το είπαν και κάποιοι άλλοι, ορίμασε η ιδέα μέσα του και νά λοιπόν ο Subir.
Διαβάστε τον λοιπόν εδώ: http://subiriusnet.blogspot.com/
Έχει γράψει δύο πραγματάκια, κι όμως νομίζω ότι από την πρώτη στιγμή θα καταλάβετε τί εννοώ.
Καλώς όρισες φίλε στα blogs.

4 σχόλια:

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

Ο φίλος σου με την logo??????? loool
Θα τον κάνω αμέσως add!

The Torch είπε...

Ναι αυτός είναι. Ήδη έγραψε ένα σχόλιο για ένα βίντεο που έκανε ένας συνάδελφος στο σταθμό μας και κόντεψα να πεθάνω από τα γέλια.

NIEMANDSROSE είπε...

Ζήτωωωω!!! Θυμάσαι, torch, ήμουν από από τους πρώτους που πολύ σοφά πρότεινα να ανοίξεις blog! Χα! Η Νημαντσγόζε τώρα δικαιώνεται!! :)
Καλημερούδια και φιλιά!

The Torch είπε...

Σαφώς και δικαιώθηκες. Άλλωστε το πρώτο πράγμα που του είπα ήταν να σε επισκευθεί διότι εσύ το είχες προτίνει. Θα ήθελα πραγματικά να μου πεις αν είχα δίκιο. Νομίζω ότι από τα πρώτα του ποστάκια φαίνεται για τί τύπο μιλάμε. Έτσι δεν είναι;