Παρασκευή, 25 Ιανουαρίου 2008

Κωλοφεράντζα

Λοιπόν για αρχή να ξεκαθαρίσω ότι Λάκη δεν είδα. Όχι ότι δεν θα έβλεπα, αλλά απλά έτυχε να μην είμαι στο σπίτι. Ήμουν έξω. Έχω αποφασίσει όμως ότι τα TV event όταν τα χάνει κανείς, απλά τα χάνει και δεν χάνετε ο κόσμος. Φύγανε, θα έρθουν άλλα. Ένας φίλος θέλει να μου το φέρει γραμμένο σε DVD, αλλά τελευταία τα DVD τα φοβάμαι. Προτιμώ cash.
Ο λόγος λοιπόν που δεν έπαθα και κανένα λαλά που δεν έγινα το 68% της Τρίτης βράδυ, είναι διότι νομίζω ότι η κατάσταση έχει ξεφύγει τόσο πολύ από τα όρια που η ίδια η ζωή ειναι πιο αστεία από τη σάτιρα. Και εξηγούμαι.
Την Τρίτη, καθώς μόνταρα (κάποιοι δουλεύουμε για να βγάλουμε μια ζωή 1 εκατομμύριο ευρώ - τόσο τα υπολογίζω) ήταν ανοιχτή η τηλεόραση στην Ελληνοφρένια. Ήταν όμως κλειστός ο ήχος. Κάποια στιγμή ο Καλαμούκης πέρασε το πλάνο της διαφήμισης του Μάκη με τον Θέμο μέσα στην μπανιέρα.
Πόσο γέλασα Θεέ μου!!!!

17 σχόλια:

nikosm είπε...

Αποφέυγεις να πάρεις DVD στα χέρια σου αλλά επάγγελμα δεν αλλάζεις. Εκεί στο μοντάρισμα είσαι...

subir είπε...

Τελικά κάτω από τον αφρό της μπανιέρας ξέρει κανείς αν κρυβόταν ο Λάκης?

gatti είπε...

Δεν νομίζω να έχασες και τίποτα. Ο Λάκης ήταν ντεφορμέ, τα νούμερα τα κάνει πια από κεκτημένη ταχύτητα. Αλλωστε με όλα όσα συμβαίνουν αρχίζεις πια και γίνεσαι υποψιασμένος για το κατά πόσο κάποιος είναι κατά του Συστήματος ή μαζί του προσπαθώντας να σε πείσει πως το πολεμά...

LoRy είπε...

Η Ελληνοφρενεια ειναι ολα τα λεφτα . Πετυχα το μπλογκ της και την Πεμπτη ολη μερα στο μαγαζι τσακισα ενα καρο μηνες !!!! Τι και που εμπαιναν πελατες μεσα :D

Πηγα και πισω στις φωτιες και ξαναειδα το " καταφεραμε και σωσαμε τα μνημεια του ελληνικου πολιτισμου : Αthens Mall , Allou Fan park , Da Capo " κτλ κτλ και απο τη μια γελαγα αλλα απο την αλλη ...........

Λακη εγω δεν .... Απλα περιμενω να τελειωσει για να δω "Υπεροχα πλασματα" ...

ONOMATODOSIA είπε...

den εχασες και τιποτε.
δεν τον παω...

ONOMATODOSIA είπε...

ενοοω πως υπαρχουν ανθρωποι,απλοι,που τα λενε καλυτερα απ αυτον...

The Torch είπε...

@ nikosm
Δεν μπορώ να αλλάξω επάγγελμα. Δυστυχώς δεν ξέρω να κάνω τίποτα άλλο. Τραγικό το ξέρω. Κι εγώ το έχω σκεφτεί πολλές φορές, αλλά την έχω πατήσει. Τουλάχιστον προσπαθώ να κάνω την δουλειά μου σωστά. Πιστεύω ότι για την ώρα το πετυχαίνω. Ελπίζω να συμφωνούν κι άλλοι μαζί μου, καθώς αυτοί έχουν σημασία. Το έχει το επάγγελμα δυστυχώς.

@ subir
Μάλλον εκεί ήταν αγόρι μου. Γι αυτό βρωμούσε το νερό ήδη από τότε.

@ gatti
Συμφωνώ απόλυτα σε όλο σου το σχόλιο, ειδικά στις τελευταίες του αράδες. Τελικό όμως (ελλείψει λαμόγιων που θα μου έδιναν πρόθυμα cash) δέχθηκα το DVD αφού μου το έφερε ο άνθρωπος και το είδα. Όχι σαν κάτι άλλους δημοσιογράφους που τους πήγαν ένα dvd και δεν το είδαν. ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ ΓΑΜΩ, ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΥ ΔΕΛΤΙΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΚΑΝΑΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ, ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΝΟΥΝ ΕΝΑ DVD ΜΕ ΤΣΟΝΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΔΕΙΣ. ΣΕ ΠΟΙΑ ΧΩΡΑ;;;;;;;

@ lory
Ελληνοφρένεια όλα τα λεφτά. Που να τύχεις και στο χώρο τους την ώρα που δουλεύουν. Όλα τα λεφτά. Γελάνε συνέχεια. Γι' αυτό βγάζουν και καλή δουλειά. Τη χαίρονται γαμώτο.

@ onomatodosia
Ούτε εγώ τον παω, όμως δεν έχω καταφέρει απολύτως να βάλω το δάχτυλό μου πάνω στις αιτίες.

LoRy είπε...

Αχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ μια τετοια δουλεια θα ηθελα κι εγω και τιποτα αλλο ... Ειλικρινα ...

Δεν πειραζει στην επομενη ζωη γιατι τα σι-βι μου πανε απατα ....

:)S(

M.

The Torch είπε...

Όλοι τέτοια δουλειά θέλουμε. Τέτοιες δουλειές όμως (δυστυχώς) δεν βρίσκονται με cv.
Άσχετο αλλά αυτά τί συμαίνουν.
:)S(
M.

LoRy είπε...

Μωρε ας τρουπωνα εγω καπου ... Και μετα ολα ερχονται ....

:)S( = αυτοσχεδιο χαμογελακι που δειχνει ημιχαμογελο με προβληματισμο και ολιγη στεναχωρια ...

το Μ. απο το Μαρκελλα χαρηκα :D

The Torch είπε...

Κομματάκι πολύπλοκο, αλλά πολύ δημιουργικό το χαμογελλάκι.
Χάρηκα Μαρκέλλα. Κωνσταντίνος

LoRy είπε...

Ναι ενιοτε το παθαινω - το δημιουργικο εννοω -

Κι εγω χαρηκα Κωνσταντινε ειμαι συχνα στα μερη σου εδω :)

The Torch είπε...

Κι εγώ στα δικά σου, αν και τελευταία, λόγω δουλειάς έχω μειώσει τα σχόλια που κάνω. Βολτάρω όμως.

LoRy είπε...

Χαιρομαι που βολταρεις , ελπιζω να κραταω καλη παρεα ... Και οοοοποτε βρεις χρονο σχολιαζεις .. Στο κατω κατω αυτο τον καιρο κι εμενα με τα επαγγελματικα με εχει παρει οχι απλα απο κατω .... Πολυ down under :)SSS

The Torch είπε...

Δεν ρωτάω για αυτό :)SSS. Κατάλαβα

LoRy είπε...

E αγαλι αγαλι να εξελιξουμε την διαδικτιακη νοηματικη !

disa είπε...

感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社,徵信,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人