Κυριακή, 27 Ιανουαρίου 2008

Who's on First

Φίλοι καλοί σε μισή ωρίτσα φεύγω για τον σημαντικότερο αγώνα Baseball αυτού του πρωταθλήματος που βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε εξέλιξη. Αν η ομάδα μου κερδίσει θα πάρουμε μετάλλιο, αλλιώς θα πάρουμε τα αρχίδια μας. Μέσα λοιπόν σε αυτό το πνεύμα (και επειδή τελευταία έχουμε χάσει την μπάλα) σας παραθέτω ένα κλασικό σκετς, των Άμποτ και Κοστέλλο. Λέγεται Who's on First. Όπου first εννοείται η πρώτη βάση, second η δεύτερη βάση και πάει λέγοντας.
Και επειδή τα καλά πράγματα οφείλουν να είναι διαχρονικά για αναρωτηθείτε λοιπόν και στη χώρα μας αυτή την περίοδο... Who's on First?



Attachment
Δυστυχώς έχασα, αλλά δεν πειράζει. Το παιχνίδι θα το κερδίσω στα χαρτιά λόγω αντικανονικών συμμετοχών των αντιπάλων. Δεν με τιμά το ξέρω, αλλά τι να κάνουμε. Πάντως κέρδιζα στην αρχή 6-0. Τελικά η ομάδα μου δεν άντεξε την πιεση της επίθεσης των αντιπάλων και το σκορ ανετράπει. Πάντως -ως προπονητής τρομάρα μου- έχω όλες τις ευθύνες. Άργησα να κάνω αλλαγές παικτών και όταν τις έκανα όλα είχαν τελειώσει.

5 σχόλια:

subir είπε...

αν πάρεις τον αγώνα , το μετάλλιο που θα σας δώσουν, εξαργυρώνεται? ή είναι από αυτά που βάζει η μανούλα πάνω από το σκρίνιο...?αρε torch μπαλαδόρε.Άντε και στους dodgers!

The Torch είπε...

Δυστυχώς αγορίνο μου tο μετάλλιο πάντως απλά μπαίνει στο σκρίνιο.
Το βιντεάκι πως σου φάνηκε;

subir είπε...

kalooooooo!

(πσιιτ.χρειάζομαι ένα ρόπαλο για οικιακή χρήση.έχεις κανένα extra?)

The Torch είπε...

Είναι αστείο τελικά πόσοι μου ζητούν ένα ρόπαλο επειδή έχω τις άκρες. Τόσο για οικιακή, όσο και για επαγγελματική χρήση.
Μου ζητούν επίσης να τους διδάξω και τον καλύτερο τρόπο να το χρησιμοποιούν για να είναι πιο αποτελεσματικοί...

Fuyumi Kotani είπε...

Γεια σου! Τις τελευταίες μέρες άρχισα να ενδιαφέρομαι όλο και πιο πολύ για το μπέιζμπολ, αν και έμαθα ότι δεν γίνονται αγώνες τώρα... Παρόλα αυτά θα ήθελα να επικοινωνήσουμε και να μου πεις ό,τι ξέρεις... Το μέιλ μου είναι ladyofthelake at pathfinder dot gr.