Δευτέρα, 25 Φεβρουαρίου 2008

ΒΡΗΚΑ ΕΝΑΝ ΞΑΔΕΛΦΟ

Πρεπει να σας πω (όσο κι αν περιαυτολογήσω) ότι είμαι πολύ περίφανος για το επίθετό μου. Είναι λιγάκι ρηχό αυτό σαν δήλωση, το ξέρω, αλλά την ίδια στιγμή είναι και η αλήθεια οπότε και δεν μπορώ να το κρύψω. Λόγω αυτής μου της αυταρέσκιας πολύ συχνά θαυμάζω κι άλλα επίθετα, και θεωρώ τυχερούς τους κατόχους τους, όπως Προεστός, Αγαπητός, Βενιζέλος (όταν είναι αληθινό, όχι όταν είναι ψευδώνυμο) Δούκας, Βασιλιάς, Κούρος για να πω μερικά ανθρώπων που γνωρίζω, ενώ την ίδια στιγμή οικτίρω ανθρώπους που έχουν τραγικά ονόματα όπως Κολοκούτσας για να πω το όνομα ενός κολητού μου (ο οποίος ελπίζω να μην διαβάζει αυτή τη στιγμή).

Τέλος πάντως επιστρέφω σε εμένα. Δύο από τα χαρακτηριστικά του επιθέτου μου που γουστάρω είναι:

Πρώτον ότι σημαίνει κάτι και επομένως έχω την δυνατότητα με μια απλή μετάφραση να δίνω ένα υπέροχο όνομα στον blog μου και
Δεύτερον είναι μοναδικό, καθώς δεν υπάρχει καμία άλλη οικογένεια σε αυτόν τον κόσμο που να έχει αυτό το όνομα.

Πιάνομαι λοιπόν από το δεύτερο χαρακτηριστικό και σας λέω ότι μέσω Facebook, βρήκα έναν μακρυνό μου ξάδελφο του οποίου την ύπαρξη ούτε και γνώριζα. Ο Matthew λοιπόν ζει στην Νέα Υόρκη και είναι απόγονος ξάδελφου του πατέρα μου. Τον ανακάλυψα χτυπώντας το επίθετό μου στην αναζήτηση, η οποία έβγαλε εμένα, τον πρώτο μου ξάδελφο (με τον οποίο και μεγαλώσαμε μαζί) και τον Matthew. Πραγματικά έννοιωσα πολύ όμορφα. Αιστάνθηκα ότι γουστάρω πάρα πολύ να γνωρίσω αυτό το 26 χρονο αγόρι του οποίου ούτε και την εικόνα δεν ξέρω. Ψαχουλεύοντας στο προφίλ του βρήκα ένα site με φωτογραφίες που διατηρεί, όπου σχεδόν σε καμία δεν υπάρχουν πρόσωπα. Έχει κυρίως τοπία και ωραίες φωτογραφικές συνθέσεις. Σε μία εμφανίζεται ένα πρόσωπο το οποίο μάλιστα θα έλεγα ότι μοιάζει με τον πατέρα μου. Ελπίζω να είναι όντως αυτός.


6 σχόλια:

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

...σε περίπτωση που δεν είναι αυτός... για κάντε μία συζήτηση με το father σου :P

nikosm είπε...

Όντως καλή φάση να εντοπίζεις έτσι μακρινούς συγγενείς. Βρήκα και γω μέσω FB κάποιους μακρινούς συγγενείς που κρατάνε από τα μέρη μου αλλά μιλάμε για 3-4 γενιές πίσω. Ευτυχώς που το επίθετό μου και μένα είναι κάπως σπάνιο και όχι Παπαδόπουλος. Την καλημέρα μου.

The Torch είπε...

@ θυμήσου
Ωραία κατάσταση. Έχουμε να μιλήσουμε τόσο καιρό και τί εισπράττω;

@ nikosm
Το επίθετο Παπαδόπουλος και το μικρό Γιώργος. Πιάστ' αυγό και κούρευτο.

subir είπε...

Πάλι καλά που δεν έγραψες Βλάσσης, να στο κάνει θερινό!!!!!!!

Sandiago Nasar είπε...

Κορυφαία εμπειρία!
Κι εμένα με ανακάλυψε μέσω Facebook ξάδελφος που είχα να δώ πάνω από 20 χρόνια.
Μερικές φορές η τεχνολογία κάνει τα θαυματάκια της...

The Torch είπε...

Είναι αλήθεια ότι κάτι καταθέτουμε κι εμείς εκεί, αλλά κάτι παίρνουμε πίσω. Μικρό μεν, αλλά καμιά φορά αξίζει.