Τρίτη, 26 Φεβρουαρίου 2008

Δημοσιογραφία spot


Το τί σφαλιάρα τρώει εδώ και μήνες η δημοσιογραφική επαγγελματική ιδιότητα δεν περιγράφμεται. Και κάνουμε ό,τι μπορούμε για να πέφτουν πιο πολλές και πιο δυνατές. Από τα ανώνυμα blog και τις συναλλαγές με την κυβέρνηση, μέχρι τα DVD και τα καθημερινά παράθυρα όπου γίνεται το σιμπούρμπουλο κάθε βράδυ. Ούτε επίτηδες να το κάναμε. Ή μήπως το κάνουμε; Χθες εκείνος ο Καψαμπέλης πήρε σβάρνα όλα τα παράθυρα, και σε κάθε εμφάνισή του εκνευριζόταν όλο και περισσότερο. Ειδικά στο Mega πραγματικά ξέφυγε. Τί τα έσουρε στον Οικονομέα (πρωην αναρχικός κι αυτός τρομάρα του) τί ζήτησε να παρέμβει για χάρη του ο Πρωθυπουργός, τί ότι θα κάνει απεργία πείνας έξω από το Μαξίμου και ό,τι άλλο μπορείτε να φανταστείτε.

Είναι πάντως πάρα πολύ αστείο πως καταφέρνουμε να τρωγόμαστε μεταξύ μας. Μόλις πέσει ένας πέφτουν όλοι από πάνω του να τον φάνε. Ο καθένας για τους λόγους του. Επειδή κάποτε τον είχε αρχισυντάκτη, επειδή του είχε πάρει ένα αποκλειστικό, επειδή έχει πλάκα η φάση... Ωραία, ε;


11 σχόλια:

subir είπε...

Βρε συ ποιος είναι ο καψαμπέλης?

industrialdaisies είπε...

Εμ. έτσι πάει Torch μου. Το 'να χέρι σπάει τ' άλλο και τα δυο το πρόσωπο...

Πάντως ρε γαμώτο, όσο και να απεχθάνομαι την τρόμπα δημοσιογραφίας που έχει εδραιωθεί στην Tv, και χωρίς να έχω διαβάσει στη ζωή μου press.gr, πώς να πάρεις στα σοβαρά αυτόν τον τύπο που κοπανιόταν έτσι; Δηλαδή η κυρα Κούλα στο χωριό θα νομίζει ότι οι bloggers είναι σαν και δαύτονε; Έλεος, κάτι ανάμεσα σε αποτυχημένο Κούγια σε συνδυασμό με Τραγκοκακαουνάκη μου έβγαζε... Σιχασιά.

Φιλιά, δεν περνάω συχνά από blogs πλέον λόγω φόρτου εργασίας αλλά είμαι ακόμη εδώ! :)

The Torch είπε...

@ subir
Όπως γράφει και η μαργαρίτα είναι εκείνος ο τύπος που κοπανιόταν με τα γιαλιά κάτω αριστερά.

@ industrial
Εμένα ξέρεις ποιόν μου θύμισε; Τον Ανευλαβή. Τον οποιο φυσικά και φωνάζω (φαντάζομαι όχι μόνο εγώ) Φρενοβλαβή.
Πάντως δυστυχώς πολλοί δημοσιογράφοι είναι έτσι. Κλείνονται στη δουλειά τους ψάχνουν σαν τρελοί θέματα και αποκλειστικότητες και τελικά χάνουν την επαφή με τον κόσμο καθώς νομίζουν ότι όλοι ενδιαφέρονται για τα σκάνδαλα που αυτοί αποκαλύπτουν. Όταν όμως ξαναβγούν από το γραφείο, είναι σαν institutionalized ψυχασθενείς, καθώς ανακαλύπτουν όχι χέστηκαν οι υπόλοιποι για όλα εκείνα με τα οποια οι δημοσιογράφοι καταγίνονται.
Αυτό έπαθε και ο Καψαμπέλης.

Όσο για τις βόλτες στα blog ούτε εγώ βολτάρω συχνά πια. Έχω λίγα και καλά που διαβάζω κατα καιρούς και στην κορυφή της λίστας μου είσαι εσύ (αν και με κουράζεις μερικές φορές) Φιλιά

koptoraptou είπε...

Φίλε αυτό δεν είναι επάγγελμα. Συλλογή απωθημένων είναι. Ο καθείς και το δικό του. Το περιφέρει σαν προίκα από μέσο σε μέσο και μετά από χρόνια λέει όταν και γ..μ.. τους δημοσιογράφους. Από εκεί να καταλάβεις ποιους πληρώνουμε και πληρώνουν οι... εργοδοσίες για να μας...ενημερώνουν. Τα φιλιά μου και καλή συνέχεια!

industrialdaisies είπε...

Μία κούραση την έχω η άτιμη! (Αυτά τα σεντόνια αντί να μπαίνουν στο πλύσιμο όλο και απλώνουν) :)

Giannis Kafatos είπε...

άσχετο με το ποστ. Αλλά προφανώς είσαι ο ... Τorch που ξέρω! Ας πούμε ένα συνθηματικό για να κρατηθούμε στην "παρανομία"
Κωδικός Αίαντος 26! Σου λέει κάτι?
πολύ χάρηκα που σε βρήκα εδώ! (αν και το πατρικό σου είναι 6 τετράγωνα πιο κατω από το δικό μου σπίτι!
τα λέμε! Σε λινκάρω κιόλας για να μη χαθούμε!www.u-hoo.gr/gianniskafatos

The Torch είπε...

@ koptoraptou
Δυστυχώς τελευταία η εικόνα μας όλο και χειροτερευεί. Και θέλουμε να κάνουμε και απεργίες τρομάρα μας. Όποτε τα κλείνουμε τα μαγαζιά ο κόσμος κάνει πάρτι οκτώ με εννιά.

@ industrial
Μήπως να τα πλύνεις με ζεστό νερό. Ωχ βλακείες γράφω. Έτσι χάνετε το χρώμα. Ξέχνα το. Χωρίς χρώμα τα σεντόνια σου δεν θα λένε. ;)

Γιάννη μου εννοείται ότι είμαι ο Torch που ξέρεις. Όπως έχεις καταλάβει όμως (το γράφω και στο post "Βρήκα ένα Ξάδελφο") δεν κρύβω το ποιος είμαι. Νομίζω ότι όλοι όσοι με τιμούν με τις επισκέψεις τους το ξέρουν. Έτσι καταφέρνω να είμαι ημιπαράνομος ήμινόμιμος γύρω από την ανωνύμια των blog. Άλλωστε δεν έχω και το Press-gr.
Πάντως κι εγώ χαίρομαι που με βρήκες κι εδώ. Έρχομαι βόλτα από σένα.

LoRy είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
LoRy είπε...

Moνο εγω ακομα ξυνω το κεφαλι μου και δεν ξερω ????

Πειραζει που δεν το εψαξα ?????

Α ?

Κυρ Πυρσε τι πρεπει να κανουμε για να μπουμε στη λιστα σας εκει στα αριστερα ???? Οχι τπτ αλλο βαριεμαι να κανω περασμα απο σουμπιρ για να μπαινω σε μενα :P

Μ.

The Torch είπε...

Τίποτα κούκλα μου δεν πρέπει να κάνεις. Έχεις απόλυτο δίκιο. Το έχω αμελήσει

LoRy είπε...

:8) ---------->κοκκινιζω , ευχαριστω Πυρσε :D:D:D

M.