Σάββατο, 15 Μαρτίου 2008

Ανωμαλία



Το βιντεάκι είμαι σίγουρος ότι το έχετε δει. Αν δεν το έχετε δει (και είστε πολέμιοι του Facebook) δείτε το θα το φχαριστηθείτε. Αν πάλι δεν είστε πολέμιοι του Facebook σίγουρα θα σας έχει έρθει στο Funwall, το Superwall, ή το απλό Wall ή όποιο άλλο wall γουστάρετε.
Εμένα μου ήρθε μία μέρα από τέσσερις φίλους. Και το πρώτο πράγμα που αναλογίστηκα ήταν: "Μα είμαστε εντελώς ανώμαλοι. Στέλνουμε μέσω Facebook τραγούδι εναντίον του Facebook; Ας αποφασίσουμε επιτέλους. Το γουστάρουμε αυτό το πράγμα ή όχι;"
Γι αυτό και δεν το προώθησα μέσω Facebook. Το έβαλα εδώ. Θα μου πείτε σημειολογική λεπτομέρεια. Δεν έχετε άδικο.

2 σχόλια:

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

Όταν διάβασα τον τίτλο από το blogline περίμενα κάτι σε κτηνοβασία...με πρώην και νυν... :Ρ

The Torch είπε...

Πρώην και νυν; Από εδώ η γυναίκα μου η Ασπρούλα (θυληκό Κρι Κρι κατευθείαν από τό Λευκά Όρη) κι από εκεί το αίσθημά μου η Μελένια (Φοραδίστα αραβική καθαρόαιμή); Για ποιόν με έχεις; Έ;

Είδες όμως ο πιασάρικος ο τίτλος τί μπορεί να κάνει;