Παρασκευή, 28 Μαρτίου 2008

Άδεια

Πόσες φορές έχετε διαβάσει κάποιον blogger να γράφει ότι λόγω της πολλής δουλειάς δεν έχει τον χρόνο να γράψει. Πολλές βάζω στοίχημα. Πιστέψτε με λοιπόν όταν έχεις άδεια συμβαίνει ακριβώς το ίδιο και μάλιστα σε μεγαλύτερο βαθμό.
Τις προηγούμενες ημέρες λοιπόν (όπως καταλάβατε) είχα άδεια. Δεν άνοιξα τον υπολογιστή ούτε για αστείο. Δεν διάβασα τίποτα βρε αδελφέ. Ούτε e-mail, ούτε blog, ούτε ενημερωτικά sites (μπλιάχ), ούτε facebook (σας προλαβαίνω μην πει κανείς τίποτε ανόητο). Την πέρασα λοιπόν χαλαρά. Δεν έκανα τίποτα που να με κουράζει, που να χρειάζετε σκέψη, που να απαιτεί συγκέντρωση.
Βγήκα, ήπια, κοιμήθηκα, είδα τηλεόραση, πήγα εκδρομή, έπαιξα baseball, έφαγα έξω, συνάντησα φίλους, είδα σινεμα και έκανα και κάποια μικροπράγματα που λόγω δουλειάς δεν προλαβαίνω. Όχι ότι τα πρόλαβα όλα, αλλά τέλος πάντων.
Το καλύτερο όλων ήταν ότι δεν χτύπαγε το κινητό μου. Ή μάλλον ότι δεν χτύπαγε τόσο συχνά όπως όταν εργάζομαι. Επίσης ήμουν ήσυχος ότι όταν χτύπαγε δεν ήταν το γραφείο.
Σήμερα λοιπόν Παρασκευή είναι η τελευταία ημέρα της άδειάς μου. Πραγματικά νοιώθω ότι ξεκουράστηκα αρκετά και αύριο θα επιστρέψω στην δουλειά μου και την καθημερινότητά μου με ευχαρίστηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: