Τρίτη, 8 Απριλίου 2008

ΠΟΙΑ ΤΕΧΝΗ;;;;;;;;

Πως είναι δυνατόν αυτό το αρχίδι με την φάτσα εξωγήινου και το όνομα Guillermo Habacuc Vargas, να ονομάζει το εαυτό του καλλιτέχνη;
Ο άνθρωπος που έβαλε στη γωνία μίας gallery έναν αδέσποτο σκύλο και τον άφησε να πεθάνει από ασιτία και δίψα!!!!!
Στο όνομα της τέχνης!!! (επίτηδες με πεζό)
Ποιάς τέχνης ρε Μουνί!!! (επίτηδες με κεφαλαίο)
Η Τέχνη (με κεφαλαίο) σέβεται τη ζωή.
Από πότε ο καλλιτέχνης μπορεί να πάρει μια ζωή (εκτός από την δική του) και αυτό να ονομάζεται τέχνη;
Αυτοκτόνα ρε γελοίε!!!!
Παρακαλώ δείτε το βίντεο και ακολουθήστε την διεύθυνση που δίνεται στο τέλος.
Αυτός ο υπάνθρωπος έχει κληθεί να ξαναεκθέσει το "έργο" του σε μία άλλη έκθεση φέτος, την Biennial 2008.
ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ να τον σταματήσουμε.

8 σχόλια:

LoRy είπε...

Το πηρα χαμπαρι πριν καμια εβδομαδα ( να ναι καλα τα eco news του Σκαϊ) και απλα ανατριχιασα ... Να εμενε εκεινος δεμενος , το ζωντανο τι του εφτιαγε σταδιαλα κανουν ολοι μια μαλακια και το λενε τεχνη ... Που τα τον κρεμασουν απ τα ουμπαλα να λυσσαχει !

Υγ. Στο μπλογκ μου υπαρχει ακομα ενα βιντεο ... Κοιτα το και πες μου ...

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ !

The Torch είπε...

Σόρρυ lory που θα σε διορθώσω.
ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ.
ΌΧΙ ΣΤΗΝ τεχνη ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΖΩΕΣ.
Εμένα προσωπικά δεν με νοιάζει οι καλλιτέχνες να κάνουν ό,τι θέλουν για να τραβήξουν την προσοχή. Όπως εκείνος που είχε ζωγραφίσει ένα πέος να εκσπερματώνει στον εσταυρωμένο. Χέστηκα. Γραμμές κάρβουνου πάνω σε χαρτί ήταν.
Αλλά η ζωή είναι υπέρτατο αγαθό και δεν μπορεί να παίζει μαζί της το κάθε σκουπίδι.

nikosm είπε...

Ο τυπάς μάλλον έχει μπερδέψει τη βούρτσα με την πούτσα. Εγώ έχω μια άλλη ιδέα. Ας τον πιάσουνε αυτόν να τον δέσουν και να βάλουν έναν να τον βιάζει ασταμάτητα και να περνάει ο κόσμος να τον βλέπει. Εκεί να δεις τέχνη.

LoRy είπε...

Ναι δικιο εχεις κι εγς ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΤΕΧΝΗ ηθελα να γραψω αλλα ειχα δουλεια παραλληλα και μου ξεφυγε το βασικο ....

Το αλλο με τους Κινεζους το ειδες ? Γιατι δεν ειναι μονο η "τεχνη" που σκοτωνει αλλα και η νοοτροπια ...

Φουφ
Μ.

The Torch είπε...

@ nikosm
Το αστείο είναι ότι αυτό είναι τέχνη!!!!! χα χα

@ lory
Το είδα. Το είδα και δυστυχώς μου σηκώθηκε η τρίχα κάγκελο.

gatti είπε...

Το έχω διαβάσει εδώ και λίγες μέρες. Το θέμα δεν είναι ο υπάνθρωπος που έκανε τη συγκεκριμένη πράξη. Το θέμα είναι οι άλλοι υπάνθρωποι που βρέθηκαν στην έκθεση και δεν έκανε κανείς το παραμικρό. Μα τόσο πολύ έχουν χαθεί τα αντανακλαστικά μας;

ONOMATODOSIA είπε...

πολλες φορες η *τεχνη* ειναι μια μπουρδα και μιση.

The Torch είπε...

@ Gatti
Πραγματικά σκέφτηκα κι εγώ το ίδιο πράγμα, καθώς υπήρχε και μία φωτό όπου κάποιοι κοιτούσαν το "έκθεμα" ενώ κάποιοι άλλοι αμέριμνοι συζητούσαν δίπλα στο κακόμοιρο το ζωντανό. Και μετά αναρωτήθηκα. Αν ήμουν εγώ εκεί θα είχα φανταστεί ότι το σκυλί το έχουν εκεί καταδικασμένο σε θάνατο; Άνθρωποι της τέχνης; Πραγματικά δεν θα πήγαινε το μυαλό μου. Δεν θα μπορούσα να φανταστώ ότι δεν το ταϊζουν. Και πιθανότατα θα έχανα την ουσία και θα αναρωτιόμουνα τί προσπαθεί να πει ο ποιητής και άλλα τέτοια, αλλά δεν θα πήγαινε το μυαλό μου στη θηριοδεία αυτή. Και θα το έχαβα. Ο μαλάκας. Και μετά θα το έβλεπα στο internet και θα με μούτζωνα.

@ onomatodosia

Η Τέχνη μας ξεχωρίζει από τα ζώα. Το θέμα είναι να το θυμώμαστε.