Τετάρτη, 16 Απριλίου 2008

Τρελάδικο

Σήμερα κι αύριο έχει εκλογές στην ΕΣΗΕΑ για ανάδειξη αντιπροσώπων στην ΠΟΕΣΥ. Το αποτέλεσμα είναι να έχουν αφηνιάσει οι συνδικαλιστές. Μία πρώτη γεύση είχα πάρει στην Γενική Συνέλευση της Ένωσης, στο κλειστό του Ταε Κβο Ντο, όπου πραγματικά κάποια στιγμή κόντέψαν να έρθουν στα χέρια οι σκεπτόμενοι συνάδελφοί μου. Οι άνθρωποι που τους καλούν να συντονίσουν πάνελς, οι άνθρωποι που καθημερινά γράφουν προσφέροντας στην πνευματική ανάταση αυτού του λαού, οι άνθρωποι που προστατεύουν τη Δημοκρατία.
Τέλος πάντων, ας το αφήσω αυτό κι ας επιστρέψω στις εκλογές της ΠΟΕΣΥ. Λόγω λοιπόν προεκλογικής περιόδου μου έχουν έρθει διάφορα e-mail και SMS που λένε διάφορα για υποψηφίους και για συνδιασμούς. Ένα SMS όμως πραγματικά με άφησε ενεό.
Σας το παραθέτω αυτούσιο μπας και καταλάβετε εσείς.

Αποστολέας: KED
ΑΝΑΤΡΟΠΗ! ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗΣ: ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΓΚΑΡΓΚΑΝΑ. ΡΟΥΣΟ-ΠΡΩΙΝΟΣ (30.000) ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΡΓΟΔΟΤΗ (ΒΗΜΑ). ΕΜΕΙΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ... ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΟ ΑΠΛΟ ΣΥΝΤΑΚΤΗ ΤΣΑΛΑΠΑΤΗ

Καταλάβατε;
Ούτε κι εγώ

3 σχόλια:

Fuyumi Kotani είπε...

Για ποιον λόγο κόντεψε να πέσει ξύλο;

Giannis Kafatos είπε...

den κατάλαβες ή δεν ... "κατάλαβες", αχ τα παλικάρια μας που τα ψηφίσαμε αντί να τ' αψηφίσουμε!!!
καλό σ/κ κωστάκη μου!!!
;)
www.u-hoo.gr/gianniskafatos

The Torch είπε...

@fugymi kotani
Να σε καλοσορίσω από τα μέρη μου καθώς δεν σε έχω ξαναδεί και να σου ζητήσω συγγνώμη που καθυστέρησα να σου απαντήσω, αλλά υπάρχουν μέρες που δεν προλαβαίνω να δω το blog μου. Ελπίζω να ξαναπεράσεις.
Κόντεψε λοιπόν να πέσει ξύλο όταν στο βήμα ήταν Έννυ Μαγιάση και μιλούσε για τα πολιτιστικά της προηγούμενης χρονιάς της ΕΣΗΕΑ και σηκώθηκε ο εκπρόσωπος των Financial Crimes και φωνάζοντας κατευθύνθηκε προς το βήμα κραδαίνοντας τις γροθιές του για να σταματήσει. Εκείνη του είπε δεν σε φοβάμαι, τον αποκάλεσε Ταραξία και εκείνος την είπε Φασίστα.
Καταλαβαίνεις τί έγινε.

@ Giannis

Δυστυχώς Γιάννη μου δεν κατάλαβα. Πραγματικά δεν κατάλαβα, διότι ούτε έχω στο μυαλό μου όλη την ανθρωπογεωγραφία της ΕΣΗΕΑ, ούτε κι έχω όρεξη να την καταλάβω. Θα συμφωνήσω πάντως μαζί σου περί της "αψήφησης"