Τετάρτη, 18 Ιουνίου 2008

Εξελίξεις...

Το τελευταίο διάστημα ζω μία σειρά εξελίξεων -σοβαρών τε και φαιδρών- σε διάφορες εκφάνσεις της ζωής μου, που ενώ για την ώρα δεν έχουν επηρεάσει την καθημερινότητά μου, πιστεύω ότι στο μέλλον κάτι θα αλλάξουν και θέλω να ελπίζω προς το καλύτερο.

Θα αρχίσω με το "φαιδρό" ή τελος πάντων με το λιγότερο σημαντικό που αφορά το αγαπημένο μου χόμπι: ΤΟ BASEBALL.
Μου ανακοινώθηκε λοιπόν ότι συμπεριλαμβάνομαι στην 40άδα των παικτών που αποτελούν την πρώτη επιλογή για την Εθνική Ομάδα Baseball που θα συμμετάσχει στα προκριματικά του Πανευρωπαϊκού Κυπέλου που θα διεξαχθούν στην Βαρκελώνη. Εννοείται ότι δεν τρέφω "φλούδες" ελπίδες ότι θα με πάρουν στην τελική 24άδα, η οποία θα αποτελείται από Ελληνοαμερικάνους ημίεπαγγελματίες, καθώς και από την αφρόκρεμα των ελλήνων παικτών. Και δεν τρέφω τέτοιες ελπίδες, διότι εννοείται ότι υπάρχουν πολύ καλύτεροι παίκτες από μένα. Διότι στις εθνικές ομάδες παίρνουν νέα παιδιά και όχι τρελούς 37άρηδες. Διότι οι προπονητές επιλέγουν παίκτες με εμπειρίες από αγώνες σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Δεν στενοχωρίεμαι πάντως διότι η τιμή που μου έγινε να με επιλέξει ο προπονητής είναι μεγάλη. Άσε που μπορώ να την λέω και στον κουμπάρο μου που με κοροϊδεύει για το άθλημα που έχω επιλέξει.

Και πηγαίνω στο πρώτο σημαντικό. Πρόσφατα, εξελέγειν εκπρόσωπος των εργαζομένων του ΣΚΑΪ στην ΕΣΗΕΑ. Και σε αυτή την περίπτωση η τιμή που μου έκαναν οι συνάδελφοί μου ήταν πολύ μεγάλη. Όπως ίσως να θυμάστε όσοι με διαβάζετε πολύ τακτικά σε πρόσφατο post μου είχα εκφράσει αντιρρίσεις για την ανάγκη διεξαγωγής δεύτερου γύρου εκλογών προκειμένου να υπάρχει νικητής με 50% + 1 ψήφο. Για τον λόγο αυτό είχα αποφασίσει να παραιτηθώ της διεκδίκησης καθώς είχα έρθει δεύτερος. Όμως, ήταν πάρα πολλοί εκείνοι που ήρθαν πάνω από το γραφείο μου και με έπεισαν ότι θα έπρεπε να συνεχίσω την διεκδίκηση της νίκης. Ένα από τα σημαντικότερα επιχειρήματα τους ήταν ότι αν δεν κατέβαινα πολλοί δεν θα συμμετείχαν στον δεύτερο γύρο, καθιστώντας όμως έτσι άκυρη όλη την διαδικασία, διότι η ΕΣΗΕΑ εκτός από το 50%+1 απαιτεί στην δεύτερη κάλπη να βρεθούν συνολικά τουλάχιστον 50%+1 ψήφοι από την προηγούμενη διαδικασία. Δεν αρκεί δηλαδή τη δεύτερη φορά να πάει μόνο ένας υποψήφιος να την ρίξει στον εαυτό του και να βγει. Έτσι, λοιπόν κατέβηκα και στον επόμενο γύρο και με ψήφους 8-6 κέρδισα.
Για την ώρα λοιπόν (εκτός από τα συγχαρητήρια αλλά και την πλάκα των συναδέλφων) δεν έχω αιστανθεί κάποια αλλαγή στην εργασιακή μου καθημερινότητα. Πολύ φοβάμαι όμως ότι αυτό θα αλλάξει μόλις υπάρξει (μακριά η ώρα) μία απόλυση δημοσιογράφου στον ΣΚΑΪ. Άλλωστε μην ξεχνάτε ότι ο ιδιοκτήτης αυτού του μαγαζιού δεν τα έχει και πολύ καλά με την ηγεσία της ΕΣΗΕΑ. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να ακολουθήσω ισορροπίες πολύ λεπτές, κάτι που δεν έχω ξανακάνει. Ελπίζω αυτή η ευκαιρία να με κάνει καλύτερο δίνοντάς μου την ευκαιρία να δω από άλλο μάτι τα καθέκαστα στην μικροκοινωνία της εργασίας μου.

Το δεύτερο σημαντικό αφορά μία προσπάθεια που κάνω με τον πατέρα μου για την δημιουργία μίας έκδοσης. Δεν θέλω να επεκταθώ σε αυτή τη φάση, αλλά σε περίπτωση που ξεκινήσει η δουλειά και είναι επιτυχημένη θα είμαι πολύ ευχαριστημένος και θα καταλήξω να έχω πολύ περισσότερη δουλειά. Θα είναι όμως η "δικιά μου" δουλειά οπότε δεν παραπονιέμαι. Ούτε με νοιάζει το γεγονός ότι αν τα πράγματα δρομολογηθούν μέσα στο καλοκαίρι δεν θα πάω καθόλου διακοπές. Νεότερα εν καιρώ.

7 σχόλια:

Sandiago Nasar είπε...

Οι εξελίξεις είναι για καλό. Σίγουρα οι "εξελίξεις" είναι πολύ καλύτερες από τη στασιμότητα.
Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλα!

The Torch είπε...

Ευστοχός όπως πάντα.

LoRy είπε...

Ομορφα με βλεπω εξω ΚΑΙ απο τη δικη σου πορτα . Μονο που δεν θα ξερεις ποια ειμαι και δεν θα ξερω ποιος εισαι (ακομα να καταλαβω και το χαιρομαι γιατι αλλιως δεν θα ημουν ανετη) .

Οι βαριες πορτες δυσκολα ανοιγουν - αυτο μου φαινεται θα ειναι το μοτο μου απο Σεπτεμβρη και μετα χαχαχαχαχα


Καλη αρχη παντως απο την καρδια μου !

Και ελπιζω να κανεις ενα περασμα το Σαββατο απο τον Οριζοντα ... Ειναι για καλο σκοπο :)

LoRy είπε...

Και επειδη φανταζομαι ηδη δεν εχεις χρονο για μπλογκογυροβολιες , παιρνω το ρισκο και στο εναποθετω εδω :

Το Σάββατο 21 Ιουνίου, στον πολυχώρο «Ορίζοντας» λέμε να…παρτάρουμε για καλό σκοπό!
Η εκστρατεία που ξεκίνησε ο φίλος panoptis ήταν η αρχή για να ακολουθήσει το…ξεblogάρισμα!Και συνεχίζουμε!!!
Το party αυτό, διοργανώνεται για να μαζέψουμε ΟΛΟΙ μαζί, ό,τι μπορούμε για τα παιδιά κάτω των 3ών ετών, που βρίσκονται φυλακισμένα μαζί με τις μητέρες τους στις γυναικείες φυλακές που πρόσφατα μεταφέρθηκαν στη Θήβα.
Τα δώρα σας λοιπόν θα πάνε εκεί και η λίστα περιλαμβάνει:
Πάνες- καλλυντικά- παιχνίδια(για τα παιδιά)
Τηλεκάρτες-τσιγάρα- είδη περιποίησης (για τις γυναίκες)
Παρόλα αυτά στον Πολυχώρο «Ορίζοντας» θα υπάρχει κουμπαράς έτσι ώστε να μαζευτούνε και χρήματα, όπως επίσης και bazaar με ΚΟΜΙΞ, αντικείμενα τέχνης, φωτογραφίες, όπου όλα τα έσοδα θα διατεθούν για τον ίδιο σκοπό.Όποιος ενδιαφέρεται να συμμετέχει με οποιονδήποτε τρόπο στο bazaar είναι ευπρόσδεκτος. Όλοι οι καλοί χωράνε αν και ο χώρος είναι περιορισμένος!
ΧΙΚ…Σας περιμένουμε!
Πολυχώρος «Ορίζοντας» ΚΑΤΕΧΑΚΗ 54 ΑΘΗΝΑ (στάση metro Κατεχάκη)Είσοδος 5euro..για καλό σκοπό!

koptoraptou είπε...

Κάθε εξέλιξη για καλό. Και μακάρι να σου πάει καλά σε όλους τους τομείς. Ειδικά σε ό,τι αφορά την εκλογή σου στο γνωστό μαγαζί!
Την καλησπέρα μου!

The Torch είπε...

@ lory
Στενοχωρίεμαι που δεν θα μπορέσω να αναποκριθώ στο κάλεσμά σου, καθώς εργάζομαι αυτό το ΣΚ κι έτσι είμαι στο γραφείο μου. Αν παρελπίδα καταφέρω να ξεκλέψω λίγο χρόνο θα έρθω.

@ koptoraptou
Ευχαριστώ για την υποστήριξη, θα την χρειαστώ αυτό είναι σίγουρο. Φιλία

LoRy είπε...

Δεν σου λεω πως εχασες για να μην σε κανω να ζηλεψεις !

Κοιτα εδω : http://xeblogarisma.blogspot.com

Νεξτ ταϊμ

:D

M.